Klacht: Een weekendje Parijs verpest..

op 18 september 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Na 9 telefoontjes en verschillende emails, ga ik het nu zo proberen.
Eind augustus heeft mijn vriend een 2 nachtjes Parijs gewonnen via de veiling van Vakantieveilingen. Deze was netjes betaald, via de site gereserveerd en bevestigd.
Ik kan je vertellen dat wij vreselijk spijt hebben van deze aankoop.
Toen wij op aangegeven datum in Parijs rond 00:40u aankwamen bij het hotel, bleek er geen reservering doorgekomen te zijn van Vakantieveilingen naar het hotel. De receptionist aan de balie sprak gebrekkig engels en wist ons eigenlijk ook niet verder te helpen. Gelukkig kregen we, na lang smeken en zo’n anderhalfuur wachten, een kamer waar we wel een flink bedrag voor moesten neerleggen..
De volgende dag zijn wij vrijwel de hele dag bezig geweest om te regelen dat wij onze kamer konden houden voor de aankomende nacht, contact opnemen met vakantieveilingen etc etc. Doodleuk werd ons verteld door Vakantieveilingen dat de afdeling, die deze soort klachten afhandelt, maandag weer aanwezig zou zijn en we dan verder werden geholpen..(het was inmiddels 1,5uur voor de uit-check-tijd)
De medewerker aan de lijn vertelde ons dat wij het toch maar zelf even moesten oplossen met het hotel, maar na een kleine smeekbede heeft hij toch zelf contact opgenomen met het hotel. Hierna heeft het nog zo’n enkele uren geduurd voordat het hotel de kamer kon regelen.
Het hotel zou de aankomende maandag voor ons het geld terug storten.
Al met al zijn we dus meer in het hotel geweest dan erbuiten en het was de bedoeling dat het juist andersom zou zijn.
Bij thuiskomst, teleurgesteld en lichtelijk pissed-off, krijgen wij te horen dat het hotel ons niet terug kan betalen, omdat wij met een (normale) pinpas hebben betaald en niet met creditcard.
Onze klacht was reeds ingediend bij vakantieveilingen en na een week geen reactie heb ik toch maar even gebeld. Ze wisten ons te vertellen dat de klacht was afgehandeld en dat het hotel het geld had terugbetaald.. wat dus niet gebeurd was. Zonder contact met mij/ons op te nemen was onze klacht dus gesloten. Vervolgens op mijn verzoek opnieuw geopend (omdat we geen geld van Vakantieveilingen/het hotel hebben gezien).
Hierna heb ik nog zo’n 8x gebeld waarbij ik iedere keer krijg te horen dat ze er mee bezig zijn. Ik wacht nu inmiddels al 3 weken op mijn geld en een compensatie, want dit vind ik echt niet kunnen.
Zojuist heb ik een aardige man gesproken van de klantenservice, die mij vertelde dat vakantieveilingen wacht op de betaling van het hotel. Hier mogen wij dus dan de dupe van zijn.
Dat is dus wachten tot je een ons weegt, want er gebeurt helemaal niks. Daarom neem ik het heft maar in handen en benader ik jullie via deze weg.
Ik heb meerdere malen verzocht dat iemand contact met mij opneemt die mij meer kan vertellen dan iemand bij de klantenservice. Helaas heb ik hier tot nu toe nog niets over gehoord.
Hierbij dus het verzoek, dat iemand met mij vandaag of morgen nog contact opneemt over deze klacht. Wij hebben onwijs veel spijt van onze aankoop en hadden net zo goed thuis kunnen blijven en franse muziek aan kunnen zetten, dat was nog leuker geweest dan het weekend wat wij hebben ervaren.
Ik hoor graag van jullie.
Met niet meer zo’n vriendelijke groet,
Lisa

Geld terug van de hotelkamer + van de gewonnen veiling/compensatie

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 20 september 2017 om 17:44 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij kunnen ons goed voorstellen dat het erg vervelend is als u bijna het hele weekend in een hotel hebt moeten wachten om te horen of u wel of niet op de kamer kan blijven.
In eerste instantie kregen wij te horen van het hotel dat zij het bedrag zo snel mogelijk ging overmaken naar u. Daarna hoorden wij van u dat dit niet ging omdat er per pin is betaald. Wij hebben daarop nogmaals contact opgenomen met het hotel en daarop hebben wij de reactie ontvangen dat zij het rekeningnummer van uw vriend hebben achterhaald en dat zij het bedrag daarop terugstorten. Dit is dus verder afgehandeld.

Omdat wij ons erg goed kunnen voorstellen dat u niet tevreden bent geweest met de gang van zaken willen wij u een veilingtegoed aanbieden en dit zullen wij u per mail sturen.

Onze oprechte excuses voor het lange wachten.

Larissa-Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door lisaeshera