Klacht: Een wachttijd van 25 minuten en dan wordt verbinding opzettelijk verbroken door Post.NL klantendienst!

op 20 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geld verdienen door de langste telefonische wachttijden en dan de hoorn erop gooien.
De hele ochtend meer dan 1 uur geprobeerd om iemand aan de telefoon te krijgen – nou nee.

Vanmiddag nog een keer opbellen dus – weer 16 minuten in de wacht.
Had ik net contact met de klantenservice van Post.nl. en dan presteert de botte dame die ik aan de telefoon krijg, het om de verbinding te verbreken!
Hoe gaat Post.nl om met zijn klanten! Wat bezielt deze dame.

De track trace-pagina van PostNL werkt weer niet naar behoren.
Lijkt het geen incident te zijn gezien de klachten hierover op internet.
Ik check de track trace sinds gisteren, als ik de barcodes invoer, geeft de app de melding: Pakket niet gevonden.
Geen informatie over uw pakket.
Het pakket is nog niet verzonden of u hebt een ongeldig trackingnummer ingevoerd.

Ik heb 24 euro betaald om een brief en een pakket aangetekend te versturen!
Als ik hierover klaag wordt de telefoon erop gegooid.
Totaal geen excuus over de track Trace van PostNL die niet bijgewerkt wordt.

Waar zijn mijn twee aangetekende zendingen gebleven, die ik gisteren heb verstuurd?

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw contact met onze Klantenservice niet goed is verlopen. Verder begrijp ik dat de door u verstuurde zendingen niet te traceren zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Tot mijn spijt kan ik niet nagaan wat er precies gebeurd is tijdens het telefonische contact met onze Klantenservice. Mijn excuses voor de manier waarop dit is verlopen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- Wat zijn de Track en Trace-codes van uw zendingen? Wilt u voor de volledigheid ook de postcode van de geadresseerde meesturen?Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 20 mei 2020 om 07:08 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door report the fraud