Klacht: Een schuld van 2008

op 05 februari 2018 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik zou graag willen weten of een schuld van 2008 nog op mij kan verhaalt worden. Ik vraag aan GGN om bewijs stuken te sturen naar me mail zo dat ik met het juridisch loket kan na gaan wat er mis is gegaan. De stuken die ze mij sturen kan ik niet openen. En dat is heel vervelend ook kenen ze me al een paar jaar geen post sturen . ik ben dakloos maar heb wel een baan door de loonbeslag luk het me niet om een huis te vinden vorige week is me loonbeslag betaald van een andere schuld bij GGN .
Ik zou graag deudlijk willen weten wat ik kan doen aan de onduidelijkheid van GGN ik heb ze een brief gemaild samen met het juridisch loket.

Waneer er duidelijk heid is waneer GGN mij de vonnis heeft gestuurd en waneer wand heb al paar jaar geen vast woon adres

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 februari 2018 om 17:17 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, wij hebben inmiddels uw klacht afgehandeld. Zojuist is de reactie op uw klacht per e-mail aan u toegestuurd. Op dit platform kunnen wij in verband met privacywetgeving niet inhoudelijk op uw klacht ingaan. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Cabo82