Klacht: Een onbekend adres hebbende volgens Selektvracht

op 22 oktober 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geen levering wegens een onbekend adres hebbende op foto gezien welke ik had ontvangen van de afzender.

Het leveringprobleem zal niet worden opgelost zolang iedereen problemen blijft hebben bij particuliere zendingen waaraan ingeschat voor de bezorger weinig of geen fooi te verwachten is.
Dit is de absolute waarheid , niets meer en niets minder.
Hoe zwaarder het pakket en bij Businessaccount levering via Duitse Post is een hogeregraad van verwachting voor een extraatje en dan komen ze wel zelfs nog op herhaling bieden ze het aan.
Maar heb je dan een pakketje dat gewoon betaald is reken maar dat ze niet komen (tenzij ze toevallig in de buurt zijn)
De oplossing is bijhouden dat ze een verminderde fooi krijgen op een lijstje bijhouden en met streepjes afturfen dat ze dat aan hun collegaś te danken hebben dat ze anders meer fooi zouden krijgen.
Gewoon als kinderen behandelen.

By the way het pakketje komt nu middels Hermes Versand op DPD via track and trace en is in principe altijd in orde.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 november 2011 om 14:11 geantwoord

We hebben de klant geinformeerd over de werkwijze van Selektvracht B.V. en hebben onze excuses aangeboden aan de auteur van de klacht.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ideaal