Klacht: Een nieuwe Iphone 7 128 Gig. Jetblack besteld en een 2de hands beschadigde gewoon zwarte 32 na 2 weken ontvangen

op 12 augustus 2017 over Gsm Repair XL in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Zondag 31 juli zag ik een leuke aanbieding van een Iphone 7 128 Gig in alle kleuren te bestellen via Marktplaat
Doordat ik al meer dan 12 jaar op en met Marktplaats werk, ging ik op diepgaande onderzoek uit
GSM Repair XL, kamer van koophandel, legitiem bedrijf in Goes, gebabbeld en uiteindelijk besteld. Maar toen kwamen allemaal loze beloftes, terwijl de zending 1 tot 3 dagen zou duren.Ja, dat dacht ik.
Wat ik na 2 weken beloftes en toezegingen : 2de hands Iphone 7 van meer dan een jaar oud, 32gig, beschadigt, doosje met alleen een kabeltje voor computer, via via verstuurd. Ik dacht nog wel dat het goed zat maar toch..jammer dat zulke bedrijven, al ziet er nog zo veilig uit mogen bestaan. 599 euro!
Hier een kleine overzicht!:

GSM Repair XL

Iphone 7 128 GB Zwart
Advertentienummer: a1111543158
Voor je veiligheid en gebruikservaring kan Marktplaats conversaties filteren en staken.
ma 31 jul

Beste GSM Repair XL,

Ik heb een vraag over ‘Iphone 7 128 GB Zwart’.
Wanneer kan ik deze iPhone 7 verwachten, en zijn er geen verzendkosten?

Peedee
23:07
Beste,

U kunt de toestel binnen 1/3 werkdagen verwachtten.

23:09
Dank U..
23:10
Graag gedaan
23:33
di 1 aug

Ik las een klacht over jullie, niet leveren iPhone 7, dat gaat mij toch niet gebeuren?
Graag zo snel mogelijk track&trace nr. Gr. Peter
04:05
Beste,

Niet leveren!. Wij leveren wel hoor . Welke ordernummer had u?.

07:15
Ik heb hem gisterenavond pas besteld, maar graag zsm. Track &Trace Ben altijd bang dat hé misgaat, sorry..
07:51
Nogmaals u kan op mijn vertrouwen! U krijgt vanzelf een tracktrace code binnen 1/3 werkdagen kunt u uw verwachtten!.

08:22
Ok..
08:23
Bedank
08:23
Graag gedaan!
08:24
Op internet is valse melding geplaatst over ons!
08:24
Ok.. Ik wacht het wel af.. Vr. Gr. Peter
08:25
Hoezo?
14:25
Mag ik een reactie?
14:32
Beste,

Ik had u toch een antwoord gegeven!
14:34
De advertentie is verwijderd?!
14:34
Ja klopt dan is mijn limiet op na mijn werk moet ik dan updaten
14:35
Ik werk namelijk ook na mijn webshop
14:35
Maak u maar geen zorgen meneer u krijgt u bestelling gewoon bezorgd binnen 1/3 werkdagen
14:36
Zoals eerder toegezegd!
14:36
wo 2 aug

Ik heb nog steeds geen idee wanneer mijn IPhone 7 128 gig. bezorgd wordt.
Nog geen track &trace. Ik maak mij zorgen, sorry.
19:02
Beste,

Voor zaterdag krijgt u uw de tlf thuis.

U krijgt vanzelf zoals ik gezegd hebt een track tracé code!.

19:07
Ok, ik wacht vrijdag a. s. wel af.. Gr. Peter
19:26
vr 4 aug

Het is inmiddels 16.00, ik zit met veel spanning te wachten op een reactie dat mijn IPhone echt morgen komt,zoals diverse keren beloofd,maar nog steeds geen track&trace code?!
16:06
Zie graag u email wat ik heb verzonden!

Dinsdag heeft u het toestel gegarandeerd in huis!. Om 17.45 ontvang ik de toestel word ook verzonden . Omdat het weekend tussen zit werken PostNL niet op deze dagen helaas .

16:16
Nee toch, wat valt mij dat tegen, Ik ga geen fijn weekend tegemoet, ben bang dat het fout gaat, net als bij die jongen…
Ik wil vandaag nog dan een foto van de verzending.. Ik weet niet of er nog sprake is van vertrouwen… Belt U mij aub..
16:22
Beste,

U krijgt gegarandeerd de toestel dinsdag! Dit kunt u zien! Zodra wij het verzenden stuur ik uw de tracktrace code! Ik weet niet wat u zo reageer? Dit is onmacht . En kan gebeuren dat een toestel niet voorradig is . Met die ene jonge is een fake!. Heb ik ook een moedig verricht bij klacht.

16:27
Ok, sorry, maar komt dus goed..
16:29
Tuurlijk komt het goed!!. Maak u maar geen zorgen!. Wij zijn een eerlijke bedrijf!!
16:41
maandag

Ik hoop toch zeker dat U Uw belofte waarmaakt en ik het toestel morgen ontvang, en vandaag het track&trace nummer!. Wanneer dit niet gebeurd wil ik graag mijn geld terug.. Gr. Peter Duijn
12:45
Ik stuur u straks het tracktrace code voor 18.00!.
16:37
16:37
Laten wij het hopen?,sorry, ik zit in spanning…
16:38
Dat moet je helemaal niet doen in de spanning!. Zoals belooft krijgt u het product.

16:39
woensdag

Wat is dit? Aanmelding ontvangen maar al 3 dagen bij sorteer? Ligt het pakket nou al bij Post NL of niet? Gr. Peter, Elke keer een bezorgmoment maar telkens opgeschoven naar de volgende dag? Gr. Peter
08:51
Oké dat is niet te bedoeling . Ik kijk even ik laat u weten
08:53

Ik wil mijn geld onmiddelijk terug 599 euro en anderen waarschuwen voor dit bedrijf.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gsm Repair XL over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door peedee