Klacht: Een ‘Niet-thuis-bericht’ terwijl ik wel thuis was

op 12 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou er door DHL een pakket bezorgd worden tussen 18:00 uur en 21:00 uur. Ik ben al vanaf 13:00 uur thuis en alert op de bel die nooit gegaan is. Op de site van DHL staat nu dat ik niet thuis was en dat er morgenavond en nieuwe poging wordt gedaan.

Als het pakketje vanavond nog, of anders morgenochtend voor 12:00 uur bezorgd wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 mei 2017 om 13:57 geantwoord

Goedendag,

Ik heb uw zending nagekeken en het klopt dat we gisteren zouden komen tussen 18:00 en 21:00 uur. De chauffeur heeft aangegeven u niet aangetroffen te hebben dus dat is inderdaad merkwaardig. Ik zal hier uiteraard een interne melding van maken richting de betreffende chauffeur, om herhaling in de toekomst te voorkomen. Ik zie dat uw zending vanavond wederom in uitlevering zou gaan, ik kan dit voor vandaag niet op een ander moment zetten. Ik moet er vanuit gaan dat het vanavond wel gaat lukken. Sorry voor het ongemak!

Mike

Heeft op 12 mei 2017 om 14:10 geantwoord

Het pakketje had gisteravond of anders vanochtend vroeg moeten worden aangeboden. Ik was en ben gewoon thuis. Echt heel vreemd dat dat allemaal niet blijkt te kunnen. Het pakketje is erg belangrijk voor mij en mijn bedrijf. En ook al was het dat niet, dan nog moet DHL 'gewoon' haar afspraken nakomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RogerAEDM