Klacht: een klacht tegen bruna

op 17 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht gcheer

11 maanden geleden - het lijkend of als men bij Bruna ondeskundig personeel + baas geen verstand van zaken

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer de Heer, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u zo ontevreden bent over de dienstverlening bij de Bruna in Papendrecht. Graag wil ik hierop reageren. Met de informatie die ik van u heb ontvangen, kan ik uw klacht helaas nog niet in behandeling nemen. Graag ontvang ik de volgende informatie van u: • Op welke datum en rond welk tijdstip bent u bij de Bruna geweest en wat is de precieze locatie van de Bruna? • Aan welk adres was de retourzending geadresseerd? Alleen zendingen geadresseerd aan een antwoordnummer kunnen gratis verzonden worden. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte heer de Heer, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:31 geantwoord

Geachte heer de Heer,

Alle klachten die gemeld zijn door gcheer