Klacht: Een invordering uit 1975

op 06 september 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Onlangs kwam ggn met een openstaande vordering uit 1975 van mij en mijn man, terwijl wij elkaar toen nog geen eens kende!!!!! Nu willen ze beslag leggen op mijn roerende zaken voor een bedrag van 5000 euro!!!!! Ik heb hier geen woorden voor hoe belachelijk is dit??????

Als ze goed uitzoeken hoe dit zit mijn man en ik kenden elkaar niet waren nog geen eens getrouwd niks. Waar haal je dan het lef vandaan om beslag te laten leggen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 07 september 2016 om 16:48 geantwoord

Vandaag hebben wij de klacht beoordeeld. Er is een email met toelichting en aanvullende stukken aan de klager toegezonden per email. Hierin staat uitgelegd hoe de procedures werken en waarom iemand wel of niet aansprakelijk gesteld kan worden. Tevens is er een verzoek aan de klager gedaan om contact op te nemen, zodat de kwestie / oplossing verder besproken kan worden.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Posthumus140754