Klacht: Een half jaar inhalen door fout van docenten!

op 19 juli 2017 over Hogeschool Rotterdam in de categorie Opleiding

Ik heb aan het begin van schooljaar 2016-2017 het eerste semester Communicatie voltijd gedaan. Nu ben ik overgestapt naar Fontys Hogeschool Tilburg in verband met reistijd. Zij hebben nog een cijferlijst nodig van mijn eerste semester in Rotterdam dus ik ging deze vanochtend ophalen en er mistten opeens cijfers…
Deze waren toen wel in hint ingevoerd maar zijn nooit definitief gemaakt door de docenten. Nu is het probleem dat ik cijfers is en dat het lijkt of ik deze vakken nooit gevolgd heb, wat natuurlijk wel zo is!Ik kan nu dus niet aantonen dat ik ooit die vakken heb gevolgd en heb dus een halfjaar studiegeld voor niks behaald en ik wilde naar de universiteit.

Ik wil dat mijn cijfers zo snel mogelijk worden ingevoerd zodat ik nog naar de universiteit kan. Zo niet dan wil ik mijn collegegeld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Rotterdam over deze klacht.

Bericht van Hogeschool Rotterdam

2 maanden geleden - Beste Kyra, bedankt voor je bericht. We horen het graag wanneer zaken niet goed lopen. We gaan intern navraag voor je doen bij de opleiding en komen hier zo snel mogelijk op terug. ^NL

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Rotterdam in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht KyraBodelier

2 maanden geleden - Beste Hogeschool Rotterdam, Ik moet nu voor de 2e keer naar Rotterdam reizen door de fout van de afdeling CMI. Ik woon in het zuiden van het land en moet flink geld betalen hiervoor. Er is toegegeven dat er iets is fout gegaan maar ik vind niet dat ik voor de kosten op moet draaien. Dit is natuurlijk niet gemeen bedoeld maar ik hoop dat u als organisatie dit snapt. Ik moet nu voor een papiertje die niet opgestuurd kan worden voor de 2e keer gaan reizen wat niet mijn fout was maar die van de school. En dan ook nog is binnen de tijd die hun schikt. Ik hoor graag van u of hier een oplossing voor kan komen.. Met vriendelijke groet, Kyra Bodelier

Bericht van Hogeschool Rotterdam

2 maanden geleden - Beste Kyra, we hebben contact gezocht met de onderwijsmanager van de opleiding. Vanwege de zomervakantie is zij afwezig tot midden augustus. Zodra wij een reactie ontvangen laten wij dit weten. ^NL

Alle klachten die gemeld zijn door KyraBodelier