Klacht: een grote bende maken ze er van zie tekst

op 21 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik omschrijf deze klacht als 1 terwijl het eigenlijk 3 klachten zijn.
Ten eerste post nl gooit twee niet thuis kaartjes in de bus, ok dat kan uiterraard.
Op de kaartjes staat bezorgd op post nl punt met QRcode en niet thuis code ok zou je denken dan scan ik even of check de code.
Wat blijkt zijn beide kaartjes niet bestaand, geen gegevens bekend, dus bellen met de klantenservice en wat zeggen die vervolgens,
Meneer wij kunnen over deze kaartjes niks vinden belt u maar met de afzender of ze de goederen opnieuw toesturen, nou dan heb je me boos hoor, hoe moet ik uberhoud contact opnemen met de afzender als ik niet weet wie?? wie maakt deze fouten de afzender ?? nee niet he de afzender gooit geen niet bestaande kaartjes in de bus DAT IS POST NL DIE GOOIT NIET BESTAANDE KAARTJES IN DE BUS EN DAN MET HUN VINGER WIJZEN NAAR DE AFZENDER ZO ZWAK maar dat neemt niet weg dat ik niet weet wie de afzender is en post.nl ook niet want het bestaat niet.
Dat zijn 2 klachten dus nu de derde,
Hier weet ik de afzender wel van maar het is een pakket wat niet in de brievenbus past, ik hield dit pakket in de gaten al is belangerijk en wat schetst mijn verbazing pakket bezord in brievenbus ???? hoe dan het past niet in de brievenbus maten staan erbij ???en ook daar zegt post nl van contacteer de afzender, en dan wat moet ik zeggen ? via de track en trace staat er bezorgd in brievenbus die afzender zegt ja sorry meneer het is bezorgd en groot gelijk heeft die ook.
Dus even kort door de bocht 2 pakketen bezorgd niet thuis onbestaande kaartjes in de bus.
1 pakket bezorgd in brievenbus terwijl het niet in een brievenbus kan.
ps wij zijn een stichting en ontvangen meerdere pakketen.
Sorry dat ik het zeg hoor maar ik vind dit echt te gek voor woorden zou ook het liefste wat anders zeggen maar dat kan uiterraard niet.

mvg ferry

Duidelijkheid over deze gang van zaken en een normale klantenservice en niet wijzen naar de afzenders, dit zijn toch echt fouten van jullie POST NL.
En me geld retour van het aantoonbare pakket dat jullie in de brievenbus gegooid zouden hebben, maar niet past in een brievenbus staat aantoonbaar op jullie track en trace site is toch 70 euro 3 pakketen in 3 dagen spoorloos niet bestaand.
Dus OPLOSSING GRAAG

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meerdere pakketten niet heeft ontvangen en dat er onduidelijkheid is over de briefjes die u heeft ontvangen met een niet werkende KG-code. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik kan me goed voorstellen dat u de pakketten alsnog wenst te ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil graag bekijken of ik meer informatie kan achterhalen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - Op welke datum(s) heeft u de niet thuis briefjes ontvangen? - Wat is de Track en Trace-code van het pakket dat volgens de status in de brievenbus is afgeleverd? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 maand geleden - eerste briefje is ongeveer 4 a 5 dagen terug tweede 3 dagen ongeveer briefje 1 is KG64084962 BRIEFJE 2 IS KG71865097 TRACKING PAKKET BRIEVENBUS WAT DUS NIET KAN QWA OMVANG IS LZ884358318CN DANK voor uw tijd mvg ferry

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Ik heb even voor u gekeken maar het is helaas onmogelijk om te achterhalen om welke zendingen het gaan. Op uw adres zijn namelijk meerdere te vinden in de eerste week van juni. Ik wil u dan ook aanraden om tussen de door u te verwachten zendingen te zoeken welke u nog niet heeft ontvangen maar wel als afgeleverd of dergelijk staat. U kunt vervolgens opnieuw contact met ons opnemen. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.  Met vriendelijke groet,  PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 maand geleden - goedeavond wat heb ik nu weer aan dit antwoord ? totaal niks, maar dat begrijpt u uiterraard ook wel. Het zijn niet thuis kaartjes betekenis u was niet thuis check de code om te zien hoe of wat. trouwens gisteren weer zo een kaartje in de bus en ja hoor niet bestaand KG54188776 Ja ik kan geen foto,s sturen hier dus. En hoe zit het met het wel te traceren pakket ???wat zogenaamd in de brievenbus is gegooid maar daar niet in past ???? daar hoor ik u ook niet over dat is toch duidelijk die gegevens zijn er wel, en u weet ook wat de maat is van brievenbuspakket dus ook u ziet dat dat niet past dus waar is dat ? want in de brievenbus zat het niet logisch want het past niet maar het staat er wel dus ???? veklaar uzelf LZ884358318CN daar ziet u alles ook maten ik verwacht een respons anders plaats ik deze antwoorden op weer op klacht nl want sorry dit is geen antwoord kaartjes die niet bestaan pakketen in bus die niet passen reactie kijkt u maar naar nog te ontvangen pakketen erg onlogisch vind u ook niet eerlijk gezegd mvg ferry

Heeft op 21 juni 2021 om 11:17 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet ontvangen pakket en briefjes die niet te achterhalen zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Als een pakket geleverd staat en u deze niet heeft ontvangen dan is het in de postwet vastgelegd dat u zich kunt wenden tot de afzender. De afzender kan dan als opdrachtgever in het land van herkomst een onderzoek laten instellen. Daarnaast wil ik u ook adviseren om bij te houden wat u besteld en welke track trace codes daar bij horen zodat u exact weet wat u wel en niet heeft ontvangen aangezien niet alles is te achterhalen met de kg code. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]