Klacht: Een grote bende daar

op 07 februari 2018 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorig jaar een regeling getroffen met webcasso, terwijl het bij van den Bergh loopt. Het rekeningnummer van Directpay gekregen om maandelijks te betalen. Dit gebeurd ook netjes en dan continu dreigbrieven krijgen van Debtscan dat ze overgaan tot beslaglegging. Al meerdere mails gestuurd aan Van den Bergh tot op heden 0.0 reactie. Ben echt klaarmet hun.

Gewenste Oplossing:

Kom met een ander rekeningnummer als dit niet goed is volgens jullie. Reageer op mijn mails van 31-01 en die van vandaag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 15 februari 2018 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door PKortsmit1971