Klacht: een groot zooitje

op 08 februari 2011 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Hebben een eettafel besteld en moet nog binnen komen en daar heb ik (nog geen) klacht over. Wel over de financiële afwerking.
We kregen een mail met de vraag of we vooraf konden betalen.
Geen probleem, dus gelijk gedaan. Maar het faktuurnummer klopte niet, dus maar het servicenummer ingevuld. Toch maar even nagebeld naar Otto, maar was goed zo.
Een week later ligt er een rekening in de bus, dus weer gebeld naar de Otto. Wederom was het goed zo.
2 dagen later weer twee verschillende rekeningen in de bus. Weer gebeld en alles was in orde alleen kwam er nu een bedrag van bijna €25,- bij vanwege een nalevering.
Er zaten kussens bij de eethoek die weer apart geleverd werden.
Wij bestellen alles in 1 keer. Dachten ook alles gelijk betaald te hebben en dan flikken ze ons dit.
Zeg het eerlijk eens maar nooit meer Otto voor ons. Ze kunnen dingen besparen door mensen die betaald hebben geen acceptgiro’s meer te sturen.
Heb dan geen vertrouwen meer in hun manier van werken.

Gewenste oplossing

Geen oplossing, want de beste oplossing is geen bestellingen meer te plaatsen. Of gewoon naar de Neckermann of Wehkamp gaan, want daar hebben we nooit geen problemen mee.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 03 september 2015 om 07:51 geantwoord

Goedemorgen,

OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]

OTTO
Klantenservice

Heeft op 03 september 2015 om 12:22 geantwoord

4 jaar later en de klacht word nu pas in behandeling genomen door Otto. De klacht is nooit opgelost. Wij hebben er zelf voor gekozen om daar niet meer te bestellen. Durfden dat niet meer aan.

Bericht van OTTO

5 jaren geleden - Goedemorgen, Onze excuses dat er nu pas een reactie op uw klacht via klacht.nl komt. OTTO heeft zich pas op 1 september 2015 geregistreerd bij klacht.nl. Voor deze tijd is klacht.nl geen officieel klachten kanaal van OTTO geweest. Wilt u uw klantgegevens doorsturen dan kunnen we het een en ander voor u nakijken. U mag ook telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, OTTO Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door stimpy