Klacht: Een echte schande hengelhoef van oostappengroep

op 12 juni 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Nou daar ben ik dan , leeker weer thuis wat eigenlijk pas morgen had moeten zijn ,. Om onze trouwdag te vieren dachten we eens lekker weg te gaan samen met de kinderen om even een lekkere tijd met elkaar te hebben na een triest jaar.
Ik had 2 stacaravans geboekt voor let wel 310 euro.We boeken in en gingen naar nummer 23 en 24 meteen aan de weg waar iedereen zijn auto zet als ze gaan in checken stinken naar benzine en zo. Nou daar gaan de caravans open daar komt me toch een stank uit niet normaal en smerige bah , dus maar even kijken wat we konden normaal krijg je zo een plastic zakje met wat spulletjes om te poetsen nou wij niet en de andere caravan ook niet .Nou dan ff terug naar de receptie daar stonden al zo een 30 mensen te wachten , die waren ook al niet blij , toch maar ff erlangs en gevraagd of ik 2 zakjes mocht hebben en dat het vies was melden , hab ik beter niet kunnen doen want ik kreeg me een blik ze heet trouwens Hilde , haar collegavwas gewoon op facebook bezig achter de balie en roeptcdat ook nog. Ben dus maar vertrokken en ben het gaan kopen in het winkeltje. Zo dat was weer schoon , voor zo ver dan want die dingen zijn echt vies. Om 23:00 uur zou je volgens de regelsbdaar rustig moeten zijn nou daar niet dan begint het pas , dronken polen , open vuur , lawaai tot diep in de nacht, Zo een beetje naastvde caravans wasbde vuislstort met een beetje wind kon je alles dicht doen en vertrekken buiten de stanknis niet notmaal.de tijd die we daar waren was een medewerker gewoon aan het zgen buiten , lekker voor je rust allemaal daar hetvhad zo mooi moeten zijn maar het isbuit gelopen op niks ben vanmogrgen , zondag dus om 10: 00 uur vetrokken hetvwas niet te doen voor ons …wat een schand voor 310 euro best een pak geld voor deze vieze bende.

We zijn geen zeikers maar dit kan niet , gewoon me poen terug of iets wat daar heel kort bij komt

Reactie van de melder van de klacht mike70@hotmail.nl

7 maanden geleden - Ik heb een klacht ingediend , wanneer krijg ik een reactie ?????????????????????????????????????

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oostappen Vakantiepark in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oostappen Vakantiepark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oostappen Vakantiepark

Heeft op 16 juni 2016 om 09:50 geantwoord

Beste Mike,

wat vervelend dat je vakantie niet naar wens is verlopen. We willen je vragen om je melding in te dienen via www.openforfeedback.com/oostappen-hh Op die manier kunnen wij je klacht in behandeling nemen. Via Klacht.nl doen we dit niet, omdat we dan via dit systeem met je communiceren.

Sander
Hospitality Medewerker Oostappen Groep

Bericht van

6 maanden geleden - wij wachten nog steeds op uw klacht via het klachtenformulier ?

Alle klachten die gemeld zijn door mike70@hotmail.nl