Klacht: een dhl parcel pakket (opnieuw) op verkeerd adres geleverd

op 17 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

In het verleden al veel tomtom errors meegemaakt. Stond op het punt om pakket te ontvangen, met juiste straat, maar met verkeerd huisnummer. Vele keren gebeld. Bekende rigide verhaal. Er kan wettelijk gezien niks worden hersteld en ook niet worden omgeleid naar een parcelshop, alwaar ik mij zou kunnen legitimeren. Pakket gaat waarschijnlijk retour, ook al omdat huisnummer dat is opgegeven door fout verzender niet bestaat. Dit verklaart volgens DHL waarschijnlijk ook dat mijn pakket met 2 bouncers in track en trace een dag vertraging heeft. Verzender krijgt hetzelfde verhaal te horen. Nah ja met een retour valt te leven. Wat schetst onze verbazing. Pakket wordt dag daarop toch afgeleverd, echter niet bij mij en zeker niet in mijn straat, want huisnummer op pakket bestaat niet. Pakket is nu zoek, met dank aan DHL

DHL zorg dat het pakket weer wordt opgehaald en stuur het of naar de verzender of naar een parcelshop bij mij in de buurt, want op mijn juiste huisnummer mogen jullie waarschijnlijk niet bezorgen en los het tomtom probleem een keer op, want het pakket ligt nu waarschijnlijk op een soortgelijk adres in een andere plaats bij mij in de buurt, net als vele malen eerder .Hoeveel rijders kun je in dienst hebben, die steeds weer laten zien niets van de regio te begrijpen ? Ja het huisnummer was fout, maar wat er daarna met het pakket gebeurt grenst weer aan totale onzinnigheid. Er is helemaal niets met de telefonische aanwijzigen van zowel mij als de verzender gedaan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 17 juli 2017 om 14:00 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens onze gegevens is het pakket inderdaad op huisnummer 4 bezorgd. Aangezien dit huisnummer niet bestaat in uw straat, adviseer ik u om dit te melden bij de verzender. De verzender van het pakket zal het dan verder met DHL oppakken, zodat uitgezocht kan worden waar de zending is geleverd.

Mijn excuses voor het ongemak.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Heeft op 17 juli 2017 om 14:40 geantwoord

Opnieuw een nietszeggend flutantwoord. Vooral dat geneuzel, dat de verzender alleen de regie kan voeren. De concurrentie kan teminste gps gerelateerd meteen zien waar geleverd is en stuurt een wagen erheen cq praat met de bestuurder. Dhl parcel is en blijft een flutpartij.

Alle klachten die gemeld zijn door w.k.