Klacht: Een DHL man die niet goed kan lezen.

op 04 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hoe kan het dat UITGEREKEND vandaag een DHL bezorger het pakketje bezorgd bij een buurman 3 deuren verderop precies die buurman waar NIEMAND zijn pakketje aan toevertrouw omdat je moet smeken of je je pakketje weer terug mag ruzie met iedereen maakt kortom een hele vervelende man.
Terwijl er met koeien letters op mijn deur staat op een briefje ……of ze UITGEREKEND dat pakketje NIET bij nr 70 willen afgeven.
Iets waar deze buurman op zit te wachten hij is namelijk altijd thuis.
Waarom WAAROM WAAROM loopt deze DHL man rechtstreeks naar deze buurman.
Ik heb weer een ruzie doorstaan vanavond om met veel moeite dit pakketje terug te krijgen.
Een andere optie was er niet omdat ik geen toegang kreeg tot het account.
Graag wil ik dat jullie deze DHL man erop aan spreekt.
Zo wil ik geen pakketjes meer bezorgd krijgen door DHL

Kunnen jullie deze DHL meneer erop aanspreken en uitleggen dat het v hem misschien beter uitkomt om altijd rechtstreeks naar deze man toe te lopen.....maar dat het v mede bewoners v deze straat heel vervelend is.
Vooral als je het ook nog eens op de deur hebt staan om het Niet te doen.
Ik denk wel 10 x na voor ik dit nog es bij jullie laat doen...

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Wilhelmina martina

2 maanden geleden - Dit gebeurde op 3 oktober. Mocht u deze meneer v dhl willen aanspreken. Een optie om het bij een afhaal punt te laten bezorgen wat ik normaal al laat doen door pakket bedrijven was in dit geval niet gelukt.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 oktober 2017 om 13:23 geantwoord

Goedendag,

Dat is uitermate vervelend om te horen dat kan ik me goed voorstellen! Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Ik zal een officiële klacht voor u indienen. Onze collega’s op het depot zullen de betrokken bezorger hier op aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.
Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelkijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Wilhelmina martina