Klacht: een contract afsluiten zonder papieren toestemming

op 28 september 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

ik vindt het ronduit schandalig hoe de ouderen door deze firma opgelicht worden het contract licht hier voor mijn neus en is niet ingevuld of terug gestuurd omdat wij niet over willen stappen en gewoon bij kpn wilden blijven nu hebben wij geen telefoon meer wij kunnen met haperen en stoten nog wel gebeld worden maar de lijn valt steeds weg ik snap niet hoe die firma zo maar een lijn over kan nemen de factuur staat op de verkeerde de naam en woonplaats en wordt naar een niet bestaan e mail adress gestuurd ronduit oplichting

als deze firma hiermee stopt om ouderen en gewone mensen op deze on eerlijke manier benaderd deze firma moet gewoon verdwijnen en onmogenlijk gemaakt worden om hier in nederland of waar ook ter wereld op deze manier zaken te doen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvoordeel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvoordeel Nederland

Heeft op 07 oktober 2016 om 14:32 geantwoord

Beste heer de Groot,

We hebben elkaar inmiddels gesproken.
Ik ben blij dat we een goed oplossing hebben gevonden, er waren een hoop misverstanden.
Uw lijnen zullen uitgeporteerd worden naar de vorige provider. Voor de technische problemen op uw lijnen, hiervoor wordt nu een oplossing gezocht met mijn collega.

We hopen u in de toekomst weer als klant te kunnen verwelkomen.
Belvoordeel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door lucien5