Klacht: een bank van 2200 euro dat aan alle kanten loskomt. Terug brengen kost je zelf geld?

op 04 oktober 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Ik heb nog geen jaar mijn bank van 2200 euro.
Tijdens de verkoop werd ik netjes te woord gestaan en gaf de vriendelijke meneer een show weg door op de bank te gaan staan en springen om te laten zien dat de stof goed blijft.
Na een paar weken al begon de stof enorm te slijten, de voering van binnen heeft deuken en de stof komt los.
Het is niet prettig om op de bank te zitten met een korte broek omdat het gewoon zodanig hard is geworden dat je nog liever op een stoel gaat zitten.
Na 3 keer gemaild te hebben nog geen reactie. Ik ben zelf 3 keer gebeld maar elke keer onder werktijd. Na 10 keer zelf terugbellen nog geen reactie. Ik zou terug gebeld worden ook niet gebeurt.
Het is belachelijk dat je je bank zelf moet terugbrengen, denk daarbij aan het huren van een grote auto aangezien het een flinke hoekbank is met een grote hocker.
Mijn frustratie wordt alleen maar groter en vind het ronduit schandalig hoe dit gaat.
De bank heeft me meer dan een maand salaris gekocht in de hoop dat het goede kwaliteit zou zijn.

Ik wil niet eens dat de bank gerepareerd word want dit probleem zal zich herhalen met de stof en de kwaliteit.

1. Dat de bank opgehaald wordt en ik mijn geld terug krijg, ik koop elders wel een mooie bank voor die prijs.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:00 geantwoord

Heeft op 04 oktober 2017 om 19:18 geantwoord

Zolang de klacht niet is opgelost is het voor mij nog niet opgelost. Wat verstaan jullie onder een vergoeding? Wie bepaald of de reden gegrond is? De bank is nog geen jaar oud. Hoor graag zsm van jullie

Alle klachten die gemeld zijn door DeryaYuk