Klacht: Een aantal klachten.

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1. Ik heb ondertussen 2 keer een geopende (opengescheurde) enveloppe gekregen, waar mijn spullen uit zijn gehaald. Het ging beide keren om sierraden. Het was erg duidelijk dat deze gewoon door de enveloppe heen waren gedrukt, en dus niet per ongeluk gescheurd waren aangezien de (kleine) bijgevoegde stickers er gewoon nog in zaten!

2. De postbezorger die op postcode 5211NR bezorgd is te lui om adressen te zoeken en gooit alles (dus andermans post, laatst een rauwkaart die ik zelf heb moeten bezorgen, dit kan ECHT NIET) op mijn adres door de bus waardoor wij met een enorme hoop post zitten die niet van ons is (met belangrijke documenten er tussen). Dit is volkomen belachelijk.

3. De track and trace app werkt totaal niet. Het tijdsvlak dat ik nu al meerdere keren heb gekregen is 08:00-18:00 en 11:00-21:30. Met deze app hoor ik een specifieker tijdsvak te krijgen in plaats van de hele dag. Nu zit ik alsnog heel de dag te wachten op mijn pakket, terwijl ik wel betere dingen te doen heb!

Gewenste Oplossing:

1. Als mijn spullen niet gestolen worden.

2. Als de postbezorger gewoon zijn werk doet in plaats van mij dit te laten doen (ik word hier niet voor betaald, hij -gek genoeg- wel).

3. Als ik een duidelijk tijdvak krijg waarin mijn pakket wordt bezorgd zodat ik niet de hele dag verspil aan wachten op een pakketje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Silvertant, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat u niet tevreden bent met de bezorging van uw post en pakketten. Mijn excuses hiervoor. We proberen om het tijdvak bij de pakketbezorging kleiner te maken, maar dit is niet altijd mogelijk. Ik wil wel graag een melding maken wat betreft de briefpost bezorging. Maar hiervoor heb ik nog wel aanvullende informatie nodig. Kunt u aangeven op welke datum u deze opengescheurde post heeft ontvangen en waren deze enveloppen voorzien van een oranje streepjescode of PostNL Port betaald melding? Zat er een excuusbrief bij? Ik vind het tevens kwalijk dat u een rouwkaart voor een ander adres heeft ontvangen. Kunt u ook aangeven of welke datum dit is gebeurd en voor welk adres deze kaart bestemd was? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Silvertant, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht teleurstellingdeluxe

1 maand geleden - De precieze datums weet ik niet en kan ik ook niet achterhalen. Er zat een postzegel op en een PostNL Port betaald meldig. Er zat geen excuus brief bij. De rouwkaart was voor Gasthuisstraat nummer 8 (geloof ik). Ik heb klacht.nl pas een stuk later gevonden. Ik heb wel meerdere malen een briefje op de deur achter gelaten met het verzoek om de post op het correcte adres te bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Silvertant,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Zonder exacte datum kan ik helaas geen melding doorgeven. Ik hoop dat het niet weer zal gebeuren en dat de bezorging nu weer correct verloopt. Mocht dit toch niet het geval zijn bewaar de post dan even en noteer de datum.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door teleurstellingdeluxe