Klacht: schandalige bedragen buiten de bundel bij Simpel

op 13 november 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben buiten mijn bundel gekomen en betaal nu voor internet 0.15 cent per 1 mb. Als ik bundel bijkoop betaal ik 7 euro voor 1000 mb. Dat is dus 0.007 per 1 mb. Quotiënt van 21 keer zo duur. Dit is zo buitenproportioneel dat ik weg wil, tenzij ze met een normaal voorstel komen. ALs ik 1 filmpje kijk betaal ik nu 73 euro (490 mb).

Kom met een reëel voorstel, bijvoorbeeld 0.015 of iets in deze trend voor 1 mb buiten bundel vind ik begrijpelijk. Maar niet 0.15 (dus 10 of 20 keer zoveel).

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Simpel nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 22 december 2020 om 07:44 geantwoord

Heeft op 22 december 2020 om 10:04 geantwoord

Ik vind het lief dat er een suggestie wordt geboden, alleen kan ik er niet zoveel mee. Dit soort bedrijven staan hier niet voor open en klacht.nl zou veel meer de idioterie op een Radarprogramma-manier moeten aankaarten, dan heeft dit zin. Deze oplossing (of voorstel) had ik zelf ook kunnen verzinnen, zonder lullig te bedoelen. Het is namelijk geen oplossing waar bedrijven bang van worden. De excessen moeten worden aangekaart en klacht.nl zou daar de filter en de aanjager van moeten zijn, bijvoorbeeld op social media etc., mijninziens.

toch bedankt.
vr. groet, ron boer

Alle klachten die gemeld zijn door Ecoron