Klacht: Vip

op 23 augustus 2011 over ECI in de categorie Boekhandel

ik kreeg een keer een folder thuis van eci en dacht hm ik ga lezen.Heb toen een bestelling gedaan en deze netjes thuis gekregen en daarna betaald.Vervolgens kreeg ik een vrije keus bon en heb deze in de la gestopt de maand daarop deed ik weer een bestelling, in de tussentijd kreeg ik een aanmaning van de vrije keus bon dat ik het bedrag van 25 euro moet betalen.Ik heb toen mijn bestelling teruggestuurd en zij dat ik geen artikelen meer wenst te ontvangen.
Nu hebben ze mij laten weten dat ik verplicht ben tot September lid te zijn of iets te moeten bestellen.
ze verplichten mij gewoon om te bestellen!

ik vind dat ze moeten stoppen met de vrije keus bon en niemand tot iets verplichten als ik de boeken niet kan betalen ga ik ook niets bestellen.En op de eerste folder stond nog "geen verplichtingen"
Ik vind dit een schurkenstreek heb ik ze ook laten weten.Ik wil niets meer met ze te maken hebben!

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Graag hadden wij telefonisch contact met u opgenomen. Helaas hebben wij een foutief telefoonnummer en is het niet duidelijk of het e-mailadres nog correct is. Wij verzoeken u vriendelijk een e-mail te sturen naar webcare@eci.nl zodat wij zo spoedig mogelijk contact met u kunnen opnemen.Kathinka ECI Webcare

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 29 augustus 2011 om 11:12 geantwoord

Wij hebben E-mail contact gehad met de klant en de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door golf1234