Klacht: opzegging tgv onterechte kwartaalbon

op 13 december 2011 over ECI in de categorie Boekhandel

Eind 2010 werden wij geconfronteerd met kwartaalbon, blijkbaar hadden wij in een kwartaal geen bestelling geplaatst.
Hierover gebeld en uitleg gekregen dientengevolge bestelling geplaatst welke volgens degene aan de telefoon meteen zou voorkomen dat ik wederom in 2011 met een bon zou worden geconfronteerd.
In het voorjaar kregen wij tot onze verbazing toch weer een bon toegezonden. Hier op geen reactie genomen tot een aanmaning. Na uitleg van het feit dat ik vast zat aan de kosten en de bon van kant duidelijk gemaakt dat ik geen zaken meer wenste te doen.
Uiteindelijk uit frustratie de zaak laten versloffen.
Gevolg een zeer onvriendelijk en dwingend brief van het incasso buraue, hierop gebeld en naar mijn mening was men totaal niet bereid te luisteren en dreigde uitsluitend met meer kosten en uiteindelijk voor de rechter. Omdat ik geen tijd heb en mij ontzettend stoorde heb ik het bedrag van € 99,50 overgemaakt in 2 delen, zodat ze nog iets moesten doen voor hun € 74,50 onzinnige opgelegde verhoging.
Heden13-12-2011 per post ontvangen een ECI magazine.
Met een briefgedateerd 1-12-2011 er bij die m.i. een weergave is van de totale arrogantie:
Beste …., Wij hebben uw betaling via het incassobur ontvangen enz enz ………………en doet u weer mee met uw deelname.
Ik wil helemaal geen deelnemer meer zijn dat heb zowel bij ECI als bij het Incassobureau duidelijk gemaakt.
Direkt telefonisch kontakt gezocht mevrouw vertelde dat zij wel mijn opzegging in behandeling kon nemen met terugwerkende kracht tot 30-09-2011, hierdoor zou ik nog wel een bon voor het 3e kwartaal moeten nemen. U begrijpt toen was voor mij de maat bijna vol, hij werd nog voller toen deze mevrouw mij vertelde dat ze wel kon zien dat ik opgezegd had maar dat deze niet was doorgezet.
Mevrouw was overigens zeer vriendelijke en bleef professioneel ( Mw Scherf).

Geen deelnemer meer zijn, na heel veel jaren want inmiddels vindt ik dit meer een vorm van oplichting dan een legitieme vorm van boeken promotie.
Mijn onnodig gespendeerde geld terug zijn 99,50 en absoluut geen enkele vorm meer van contact met ECI ( wat mij betreft mogen ze zich zelf opheffen).
Mocht ECI besluiten te blijven bestaan zorg dan in ieder geval voor een ander incasso bureau.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 14 december 2011 om 09:52 geantwoord

E-mail gestuurd naar klant dat alles is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door webirl