Klacht: Niets ontvangen toch aanmaning daarna incasso bureau

op 06 augustus 2011 over ECI in de categorie Boekhandel

Ik ben bijna 3jr lid van ECI, vanaf het begin ging alles al mis. Ik kreeg geen catalogus, vrije keuze bonnen, enz.
(wel betaald). Na steeds telefonisch contact beloofden zij mij beterschap. Maar hiervan merkte ik niets. Het gaat over de periode 2008 tot 2de kwartaal 2011. Toen was ik het zo zat zodat ik per 29-03-2011 het lidmaatschap telefonisch heb beeindigd. (Het heeft mij alleen maar ergenis en financiele kosten bezorgd). Wat schets mijn verbazing, toen kreeg ik een aanmaning(zonder rekening vooraf)Ik weer gebeld, weer belooft dat het opgelost zal worden(wel gek dat mijn adres wel voor aanmaningen, enz. te vinden isen niet voor bonnen en ect.Zaterdag 30 juli j.l.krijg ik een brief van Incasso Unie(Eindhoven) in de bus. Of ik maar liefs 99,50 euro wil betalen binnen 5 dagen. Dit heb ik maar gedaan want het totaal bedrag wordt steeds hoger en dat kan ik niet betalen. Ik vind dit te gek voor woorden.
Samengevat gaat het om vrije keuze bon (25 euro), aanmaning (12,50 euro)en incassokosten (62,00 euro) Ik ben dus het zoveelste slachtoffer die nagenoeg dezelfde klacht heeft als bij u bekend.

Geld terug (99,50 euro) en volledige schrapping van mijn lidmaatschap (kl.nr. 12.160.608.1).
Dit schriftelijk bevestigen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 08 augustus 2011 om 16:17 geantwoord

Telefonisch contact opgenomen met de klant en samen een passende oplossing gevonden.

Reactie van de melder van de klacht Eikelboom

8 jaren geleden - nee ik vind dat mijn klacht niet goed is opgelost,punt 1 zij konden mij het geld niet terug geven omdat ik al aan het inkasso had beaald {wat ik niet anders kon omdat er een weekend tussen zat ,en ik geen zin heb nog een keer 62,00 euro te betalen } punt 2: ik zou vorig jaar wel een aanmaning betaald hebben dus met andere woorden dat had nu ik nu ook kunnen doen, toen heb ik eie,ren voor mijn geld gekozen maar dat was ik nu niet meer van plan, en dan erbij had ik er over gebeld en ze zouden het oplossen. punt 3: heb ik geen zin om voor 100,00euro boeken of wat dan ook uit te zoeken, ik wil niets meer met dat bedrijf te maken hebben, ik heb niet voor niets op 29-03-2011 mijn lidmaatschap opgezegd, waar ik nog steeds geen schriftelijke bevestging van heb. gr

Alle klachten die gemeld zijn door Eikelboom