Klacht: Na jaren een incasso van ECI

op 23 juni 2011 over ECI in de categorie Boekhandel

Jaren terug mijn lidmaatschap van ECI opgezegd toen ik een kroonboek ontvangen had. Met hun afgesproken dat ik het kroonboek terug kon sturen en daarvoor in de plaats nog 1 bestelling zou doen daarna was ik van mijn verplichting af. Kroonboek terug gestuurd maar geen nieuwe bestelling ontvangen. Bedrag van het teruggestuurde boek was 19,95. Nu krijg ik na 4-5 jaar inkasso unie op mijn nek met het verzoek 147,70,= euro te betalen. Hoofdsom 85,70 en incassokosten 62,00? Het stickertje met bewijs dat ik het boek terug gestuurd heb ben ik allang kwijt, je ruimt dat na twee, drie jaar op. Dit is allang voorgelegd aan andere incasso bureau’s van ECI en die hebben de zaak laten rusten. Waarom nu ineens een deurwaarder van Inkasso unie? Alleen betaling aan inkasso unie bevrijdt mij van mijn schuld!! Welke schuld? Was na het terugsturen wel van mijn verplichting af en heb nooit meer een verzoek gehad om iets te bestellen.

Nu eindelijk na jaren erkennen dat ik dat boek allang terug gestuurd heb.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Ik heb uw klacht gelezen. Wat vervelend dat het zo gelopen is. Graag wil ik kijken wat ik voor u kan doen. Stuur een e-mail met uw klantnummer en contactgegevens naar: webcare@eci.nlNa ontvangst van uw email nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,Jessica ECI Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht drummerhero

8 jaren geleden - Op 24 juni mijn gegevens opgegeven bij de behandelaar van deze klacht, hij heeft de zaterdagochtend erop een voicemail bericht achtergelaten met de mededeling dat mijn gegevens niet bij ECI bekend zijn. Deze meneer zou mij in de loop van de dag terugbellen maar ik wacht nog steeds... Inmiddels weer gestalkt door inkasso uniet met EEN LAATSTE WAARSCHUWING!!! ECI wanneer gaat u uw beloftes nakomen en belt u mij terug..Fijn dank u wel.

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 07 juli 2011 om 09:02 geantwoord

Contact opgenomen met de klant en een passende oplossing gevonden, probleem naar tevredenheid opgelost.

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ECI beoordeeld.

Heeft op 07 juli 2011 om 12:03 geantwoord

Het probleem wat ik gehad heb met ECI is naar opgelost. Wel graag nog een schriftelijke bevestiging naar mijn emailadres over de afspraak dat mij geen enkele kosten meer in rekening wordt gebracht.

Bericht van jhogenbirk

8 jaren geleden - Grappig, er staat wel een gezichtje bij waar bij staat dat het opgelost is.

Alle klachten die gemeld zijn door drummerhero