Klacht: lidmaatschap opgezegd, nu blijf ik brieven ontvangen

op 07 oktober 2010 over ECI in de categorie Boekhandel

Op 31 augustus heb ik mijn lidmaatschap opgezegd, er werd gezegd dat ik nog wel 1 boek moest bestellen, dit heb ik netjes gedaan. Begin September heb ik de ontvangstbevestiging ontvangen dat ik geen lid meer ben. Opeens een paar dagen later krijg ik weer een brief dat ze zo blij zijn dat ik lid blijf. Ik heb nooit iets aangegeven, ik heb ondertussen 4 brieven en 1 magazine teruggestuurd retour afzender, wanneer houdt de ECI eens op hiermee?

Gewenste oplossing

ECI excuses aanbied en stopt met het sturen van brieven en magazines per direct

Bericht van

8 jaren geleden - Het klopt dat leden die opgezegd hebben opnieuw worden benaderd. Het klopt natuurlijk niet dat u ongevraagd lid blijft. Dat moet op korte termijn opgelost kunnen worden. Helaas kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen omdat uw gegeven niet in de klacht zijn opgenomen. Stuur svp een mailtje naar service@eci.nl tav Frank Tromp

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 07 oktober 2010 om 17:38 geantwoord

Het klopt dat leden die opgezegd hebben opnieuw worden benaderd.

Helaas kunnen wij uw klacht niet in behandeling nemen omdat uw gegevens niet in de klacht zijn opgenomen.

Stuur svp een mailtje naar service@eci.nl
tav Frank Tromp

Reactie van de melder van de klacht riettaklijn

8 jaren geleden - Op 8 oktober heb ik een mail gestuurd naar service@eci.nl tav Frank Tromp. ik kreeg een automatische mail terug dat ik binnen 2 werkdagen antwoord kreeg. Helaas heb ik nu nog steeds geen antwoord ontvangen, dus kan ik deze klacht weer openen? Al die vage beloftes daar heb ik niet zoveel aan en wat mij betreft DE KLACHT IS NIET GESLOTEN

Alle klachten die gemeld zijn door riettaklijn