Klacht: LIDMAATSCHAP

op 21 juni 2011 over ECI in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar ben ik door ECI lidgeworden, hoe dat kan weet ik ook niet, heb nergens voor getekend of akkoord gegeven. ik heb toen contact met ze gehad, en als ik de dvd zou terugsturen zou de lidmaatschap opgeheven worden. dat heb ik gedaan. maar nee hoor ik blijf maar vrije keuze bonnen ontvangen en paketten dat ik moet bestellen, heb daar meerdere malen contact met ze over gehad en het zou wel in orde gemaakt worden, maar nee hoor. Nu ontvang ik zelfs aanmaningen. nu ben ik zo kwaad

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het ophoudt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van

8 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Ik lees uw klacht en kijk graag of ik iets voor u kan doen. Mail uw klantnummer/NAW gegevens naar webcare@eci.nl dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,Marcel ECI Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 26 juli 2011 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant gebeld. Het klopt dat er onterecht een herinnering is verzonden. Dit is direct opgelost. Klant ontvangt geen herinneringen meer.

Alle klachten die gemeld zijn door fo