Klacht: Incasso Procedure

op 22 november 2011 over ECI in de categorie Boekhandel

Al eerder een klacht ingediend omdat na mijn opzegging er niet of niet adequaat werd gereageerd. Na plaatsing klacht op internet dacht ik van probleem(Incasso-procedure enz) af te zijn omdat er toen wél gelijk werd gereageerd!
Mw Kruissen van de ECI bevestigde (02-08-2011) dat de ECI in gebreke was gebleven, excuus aangeboden en alles zou geregeld zijn. Maand later: wederom een brief van de incasso unie met de gebruikelijke intimiderende tekst. Weer gebeld met ECI….
Excuus (alweer??!!) en het wordt geregeld.
Vandaag, 28-11-2011, staat er een deurwaarder aan de deur met een dwangbevel!!!!
Gelukkig kan ik hem alle correspondentie laten zien en wordt verder geen actie ondernomen, maar wat een WAARDELOOS bedrijf is de ECI!! Zet eens een keer een paar kundige mensen in die wel de juiste toetsen op hun pc weten te vinden.

Ik heb al verschillende keren een excuus mogen ontvangen en dat blijkt bij de ECI helemaal NIETS in te houden.
Enige vorm van schadeloosstelling door alle telefoontjes die ik wederom heb moeten plegen én de tijd die een en ander me heeft gekost zou op zijn plaats zijn!!

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 25 november 2011 om 09:17 geantwoord

Mevrouw gesproken en uitgelegd wat er is misgegaan.

Bericht van evelinepragt

8 jaren geleden - Klacht is opgelost, zie melding van 30-11