Klacht: Goh, best moeilijk om een cadeaubon te besteden

op 01 september 2011 over ECI in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

– Boek besteld maar komt niet
– Boek blijkt niet meer verkrijgbaar, dit meldt men ook niet even
– Boek blijft na diverse mails gewoon nog bestelbaar via site, terwijl het zogenaamd niet leverbaar is
– Men kan ook ergens anders dit boek bestellen en aan mij verkopen (dochterorganisatie heeft het ook in assortiment). Men weigert.
– Men kan zogenaamd geen alternatief voor dezelfde prijs zenden
– Cadeaubon kan ook niet worden teruggestort
– Nog steeds is boek bestelbaar op site, maar niet meer te leveren
– Bestel een ander, duurder boek, krijg wederom geen reactie wegens een ‘storing’
– Boek ontvangen, echter inclusief acceptgiro, in mail was letterlijk geschreven ‘u hoeft niets bij te betalen’

Gewenste Oplossing:

bevestiging en creditnota per omgaande
compensatie voor alle verloren tijd, mails en ergernis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 02 september 2011 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant via de e-mail geïnformeerd over een oplossing.

Heeft op 08 september 2011 om 09:15 geantwoord

alleen maar bevestiging per mail ontvangen. Wacht nog steeds op creditnota

Alle klachten die gemeld zijn door janssen