Klacht: Eci

op 09 februari 2010 over ECI in de categorie Boekhandel

Omschrijving klacht

Klantenservice is ook slecht, nu na 2 jaar pas antwoord.
Was lid heb het in 2009 opgezegt bevestiging gehad van opzegging,
Kreeg een week daarna een telefoontje van hun of ik intresse had in een actie van hun het ging om actie dvds voor een laag prijsje kon opzeggen wanneer ik wilde en zat niet weer aan hun vast. Dat is dus gewoon een lokkertje, van actie dvds werd het in eens ook iets anders kreeg allemaal drama dvds opgestuurd was niks actie meer aan. heb hun toen een mail gestuurd of ze het konden opzeggen dat was gelukt. Nu met een gedachten rond te lopen van alles af te zijn bleef ik toch telefoontjes van hun ontvangen met dat ik nog lid ben, Ik nogmaals mailen met mededeling dat ik alles alang opgezegt heb en dus klaar ben. Nooit reacties daar op gehad, toen maar schriftelijk ook daar nooit reactie op gehad. Ja heb pas reactie gehad toen hun een incassso hadden ingeschakkeld en ik weer een brief had verstuurd met vragen waar die rekening vandaan komt?
en dat is pas na 2 jaar betekend dus wanneer hun geld willen zien zijn ze aanwezig. En in al die tijd had ik ze ook vermeld niks op het oude adres te versturen ben inmiddels verhuisd niet dat ze daar gehoor aan geven want me moeder kreeg nog steeds shit van hun. Nu zit ik aan een incasso door die sukkels nog 1 rekening en dan ben ik daar klaar mee en dan nooit meer ergens lid van worden.
Hoop dat ze failiet gaan!!

Gewenste oplossing

In brand steken.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

Bericht van

9 jaren geleden - Geachte heer of mevrouw, Aangezien u uw gegevens niet volledig zijn ingevuld heb ik te weinig informatie om op uw opmerking in te gaan. Het is goed dat u kritisch kijkt naar onze dienstverlening en wij doen er alles aan om dit bij het vernieuwde ECI te verbeteren. Bij boeken hebben wij te maken met een Wet op de Vaste Boekenprijs die bepaald dat alleen een club (ECI) onder voorwaarden als enig tot 40% korting mag geven op boeken. Het is echter zo dat deze wet ook eisen stelt aan de lidmaatschapsduur, dat is ongeacht het moment van opzegging. Neem svp contact op met onze klantenservice dan kunnen ingaan op uw specifiek bezwaar. Met vriendelijke groet, Frank Tromp Afdeling marketing ECI

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 16 juli 2010 om 13:20 geantwoord

Verwezen naar klantenservice voor inhoudelijke oplossingen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tita tovenaar