Klacht: aanmaning eci

op 11 november 2011 over ECI in de categorie Boekhandel

Ik heb mijn lidmaatschap van eci opgezegd en hiervan schriftelijke bevestiging gehad. Hierna ontving ik de vrijekeuzebon. Contact opgenomen met eci per mail, bevestigd gekregen dat mijn lidmaatschap per 31-12-10 beeindigd is en de vrijekeuze bon is gecrediteerd. Nu krijg ik in juli weer een vrijekeuzebon thuis gestuurd. Ik heb weer een een mail gestuurd dat ik geen lid meer ben en niet meer van hun diensten gebruik wil maken. Nu heb ik een brief van het incasso bureau gekregen. Ik vind dit echt belachelijk en ben ook niet van plan te betalen. Ik vind eci een vreselijk bedrijf wat hun administratie niet goed op orde heeft!

Ik wil dat ze het incassobureau terug roepen en alles ongedaan maken. Ik zou ze bijna zelf een rekening sturen voor alle tijd en energie die de opzuigen.

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ECI in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ECI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ECI

Heeft op 12 november 2011 om 10:36 geantwoord

Telefonisch contact gehad met de klant. Klacht opgelost.

Heeft op 12 november 2011 om 20:44 geantwoord

ik kreeg vandaag een telefoontje. Ze hebben netjes hun excuses aangeboden en beloofd alles op te lossen. Ook een bevestigingsmailtje hierover gekregen. Nu maar hopen dat het ook echt opgelost is.

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ECI beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiek Baarslag