Klacht: Echt niet opgelost

op 09 maart 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

In 2015 was er een vordering
Zij stuurde een onduidelijke brief met daarin blijkbaar meerdere bedragen
Echter ik Had menzis betaald volgens zorgconvenant geldende regels
en de incassokosten aan GGN en direct een mail gestuurd met het betalingsbewijs van de afboeking aan Menzis
Tussen de datum beteking en de datum voor de dienende rechtzaak
zat geen 14 werkdagen (Wetsartikel 30a invorderingswet) en dit is dus onrechtmatig want daardoor was ik niet in staat adequaat te reageren
ER zijn daardoor verwijtbare onnodige kosten voor de rechtzaak gemaakt maar ook was ik niet in staat om beslagen ten ijs te komen bij de rechtbank en de rechtbank is hierdoor vals ingelicht en de betaling niet in mindering gebracht voor dat de zaak zou dienen en doordat de
termijn niet is gerespecteerd heeft ggn de rechtzaak niet kunnen laten
vervallen. Hier heb ik dus verschillende keren op geageerd maar GGn blijft van mening dat er niets verwijtbaar is maar volgens de wet ligt dit toch even anders Het hele geval zit vol vormfouten en gerechtelijk dwalingen

Ik zie dat hiernaast een oplossingspercentage wordt gegeven maar alleen een antwoord betekend niet dat het is opgelost.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 maart 2017 om 11:11 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag hebben wij uw aanvullende klacht afgewikkeld. Wij hebben u een brief met een toelichting toegestuurd per e-mail. Inzake het handhaven van een termijn tussen het uitbrengen van een dagvaarding en het daadwerkelijk plaatsvinden van een zitting dient minimaal 1 week te worden aangehouden. (Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering Art. 114).

GGN Mastering Credit.

Heeft op 21 maart 2017 om 11:22 geantwoord

Er is helemaal niets opgelost
en het klopt niet wat ze zeggen

Alle klachten die gemeld zijn door 5006966