Klacht: echt belachelijk

op 10 oktober 2011 over Rijscholen in de categorie Verkeer

Ik heb in de zomervakantie na mijn vakantiebaantje een pakket gekocht van 8 rijlessen van Rijschool 3 Steps. Dit leek mij goed omdat het ietsje goedkoper was dan normaal en het kwam mij natuurlijk beter uit. Ik had ongeveer 9 maanden om een afspraak te maken en van deze lessen gebruik te maken. Dus ik heb de afgelopen week geprobeert afspraken te maken en hij elke keer maar verzetten, uiteindelijk had ik het voor zaterdag de 8e om 1 uur afspraak gemaakt. Eenmaal in de auto voelde ik mij niet op mijn gemak doordat hij mij steeds (chagerijnig)aankeek door ze zijspiegeltje. Ik heb ongeveer 5 tot 10 min normaal gereden en daarna stonden wij in de file, ik vond dit harstikke zonde van mijn geld en vroeg hem of wij misschien via een andere weg weer naar onze bestemming konden komen. Hij was al geirriteerd die dag toen ik instapte dus hij begon toen tekeer te gaan tegen mij dat ik erg nonchalant was en brutaal dat ik dat zei. Het kwam zo onverwachts dat ik ervan schrok!
Hij zei dat ik maar beter mijn vorige rijschool kon bellen en bij hun kon gaan rijden. Van dit soort dingen zei hij nog veel meer. Ik vond dit echt vreselijk om te horen en geschokt door zijn opmerkingen.
Ik zag dat hij al die dag geirriteerd was en hij reageerde het dus allemaal bij mij af!

Ik vind het echt heel erg wat mij is overkomen en wil mijn geld terug wat ik heb betaald (€229).

Reactie van de melder van de klacht Vreselijke situatie

6 jaren geleden - hij zat ook de hele lesuur met zn blackberry in zn hand, smsen en bellen. ik vond dus echt niet kunnen!

Alle klachten die gemeld zijn door Vreselijke situatie