Klacht: Extra verzendkosten

op 20 oktober 2009 over ebootstore.com in de categorie Internetshops - Schoenen

Ik had op www.ebootstore.com een paar uggs laarzen gekocht voor 77 euro (108 dollar) goedkoop natuurlijk en er zouden geen verzendkosten op zitten. er stond zelfs duidelijk op de site:

“we offer Free&Fast shipping worldwide included in all of our prices; a 100% products original packagement . Find out why EMU Australia is the worlds fastest growing sheepskin ugg boots brand and shop with us today”.

ik had betaald krijg ik een mailtje om nog 30 dollar over te maken voor “shipping costs” omdat ik in Nederland woon, terwijl er toch duidelijk op de site stond “worldwide”.

nu vertrouw ik de site niet meer en zou ik anderen ook afraden nog uggs te kopen bij ebootstore.com. ik ben nu erg bang dat ik mijn geld gewoon kwijt ben.

Bericht van Dylani

11 jaren geleden - Ik heb dezelfde klacht. Eergisteren boots besteld, en inderdaad...: free shipping internationally! Betaald via paypal, en toen kreeg ik ook het bericht nog eens $30 te betalen voor shippingcosts. Ben nog steeds met hen in discussie, maar vrees dat het niet gaat lukken mijn geld terug te krijgen. Misschien dat ik via paypal nog wat kan regelen. Omdat ze duidelijk valse info op hun website zetten.

Bericht van raabje12

11 jaren geleden - Hoi, ik heb ook dezelfde klacht. Ik heb gevraagd of ze me konden bellen, maar ze blijven me maar vrolijk mailen dat ik $30 over moet maken. Ik ben ook bang dat mijn geld is verloren, kunnen jullie laten weten of hoe het bij jullie is afgelopen?

Bericht van Stephanie070

11 jaren geleden - Een vriendin van mij heeft Uggs bij hun besteld en ontvangen!(toevallig was ik bij haar thuis toen ze via TNT-express werden bezorgt). Ik heb ongeveer een maand geleden ook bij Ebootstore.com Uggs besteld, en heb ook de € 30,- waar later om gevraagd werd betaald. Het is dat ik erbij was dat zij de laarzen heeft gekregen en was daarom niet zo huiverig toen ze alsnog om de vrachtkosten vroegen. Overigens waar ik al een paar keer mee heb gemaild i.v.m. de nog steeds niet ontvangen bestelling is Harva. Ik wacht af en anders weer een wijze les van nog geen € 100,- Ach, er zijn ook ergere dingen op de wereld. Ik laat het jullie gelijk weten zodra ik ze heb ontvangen. (keep the spirit up)!

Bericht van Vlinder

11 jaren geleden - Ik heb precies het zelfde probleem! Ik ben zowiezo altijd wel bang geweest om producten via het internet te bestellen, maar ik dacht dit keer ga ik het toch proberen (achteraf een hele foute keuze). Op 3 november de uggs besteld, 6 november een mailtje gekregen om de zogenoemde "shipping costs" te betalen trouwens ook meteen betaald. We zijn nu 3 weken verder en nog heb ik niks van ze ontvangen! Op de site kan je een mail adres vinden en toevoegen op msn dit heb ik gedaan. En vandaag zag ik dat Harva (was de nickname) online was. Dus ik vroeg waar mijn uggs bleven werd op beantwoord duurt ongeveer 3-5 dagen. Ik antwoordde daarop dus dat ik al bijna 3 weken wacht. Werd ik gewoon geblokkeerd en verwijderd! Ik ben dus heel erg benieuwd of ik ze nog ga ontvangen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Fee