Klacht: Gegevens wijzigen

op 03 juli 2010 over Ebay in de categorie Internetshops - Advertenties

Ongemerkt is er een account geopend met mijn gegevens waar ik niets vanaf weet. Het account is zelfs niet geactiveerd en gebruikt een emailadres van mij. Ik kan niet inloggen op dat onbekende account. Ik kwam er achter van het bestaan omdat ik mijn emailadres wilde wijzigen naar dat specifieke emailadres welke gebruikt wordt door dat andere account. Ebay support informeerde mij over dat account toen ik na vergeefse pogingen de wijziging wilde doorvoeren op mijn Ebay profiel. Nu is er het volgende aan de hand. Ik kan pas van email wijzigen wanneer dat andere onbekende account wordt gesloten. Ik heb meerdere malen nadrukkelijk verzocht dat onbekende account met mijn gegevens te SLUITEN. Heb al de gevraagde gegevens gezonden naar Ebay welke mijn identiteit bevestigen enkel mijn geboortedatum komt niet overeen met datgene wat in dat onbekende profiel staat! Het is echt waanzin. Ik wil graag dat mijn emailadres vrijkomt om te wijzigen. Het is mijn emailadres van waar ik ook Ebay mail en dan toch NIET dat andere account willen sluiten! Inmiddels alweer een paar keer naar Ebay gemaild maar geen reactie! Kan nog steeds niet mijn eigen emailadres wijzigen naar een andere emailadres van mezelf. Dat andere account blijft gewoon bestaan onder mijn emailadres! In het contact met Ebay wordt zo nu en dan ook niet goed gelezen wat ik meld en ontvang dan antwoorden die niet direct van toepassing zijn op deze zaak.

Gewenste oplossing

Andere onbekende account sluiten en mijn emailadres vrijgeven!

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtenoplossingalg