Klacht: Ebay , beperking account

op 11 januari 2011 over Ebay in de categorie Internetshops - Advertenties

Ik zit al geruime tijd te handelen via Ebay , op zich perfect , zij het niet dat mijn account al 6 weken beperkt is ! Beperkt : ik kan kopen maar niet verkopen ! Krijg steeds een melding dat er problemen zijn met mijn account ! Ik kreeg een mailtje van Ebay met de stappen die ik moest ondernemen. Zo gezegt , zo gedaan ! Gefeliciteerd , u kan weer verkopen !! Ik blij dus log meteen in , 1ste terleurstelling : krijg weer dezelfde melding ! Meld ook dit weer bij Ebay. Kreeg een andere email met andere stappen ! Zo gezegt , zo gedaan ! Gefeliciteerd , u kan weer verkopen !! Ik blij dus log meteen weer in , 2ste terleurstelling : krijg weer dezelfde melding ! Ook nu weer netjes een mailtje gestuurd naar Ebay ! Krijg na 5 dagen een mailtje terug , problemen opgelost , we hebben uw account gechecked en u kan weer verkopen ! Ik blij dus log meteen in , 3ste terleurstelling : krijg weer dezelfde melding ! Nu heb ik ondertussen 8 x Ebay gemailed , 6 x hetzelfde emailtje terug , ben ik nou gek of zijn ze bij Ebay gestoord ! Dit kost mijn geld en klanten en dat alles omdat de medewerkers van Ebay gewoon lak aan je hebben , maar o wee als het bij hun gebeurd , dan kan alles wel binnen een minuut opgelost zijn ! Ronduit schandalig dat daar gewoon mensen werken die volgens mij alleen maar weten hoe ze een computer moeten opstarten en uitschakelen ! Ze bellen je niet , mailen je gewoon een standaard mailtje met standaard antwoorden en oplossingen ! Nou , zo kan ik ook een zaak runnen ! Dit is het bericht wat ik steeds in beeld krijg : Belangrijk bericht
Vanwege bepaalde activiteiten op je eBay-account hebben we je hulp nodig bij het controleren van enkele gegevens. Terwijl we met je samenwerken om tot een oplossing te komen, heb je beperkte toegang om nieuwe objecten op eBay aan te bieden. Ga naar Mijn eBay en volg de stappen in de e-mail die we naar je hebben gestuurd. Bedankt voor je medewerking. Mijn medewerking heb ik al 8 x gedaan , nu Ebay nog !

Gewenste oplossing

Gewoon goed kijken en er voor zorgen dat ik weer gewoon kan verkopen zonder die beperking !

Alle klachten die gemeld zijn door zande723