Klacht: aankoop modelbouw buitenland

op 22 november 2010 over Ebay in de categorie Internetshops - Advertenties

Ik heb een winkel op de nederlandse eBay site en een buitenlandse verkoper reclameert dat de aankoop niet was betaald, doch ik had deze verkoper gemaild dat ik in het buitenland zat vanwege een sterfgeval en verzocht om even geduld te hebben, bij aankomst in nederland en nadat ik de verkoper betaald had via PayPal werd mijn account door eBay geschorst en opgeheven. Heb hun meerdere emails gestuurd hoe dit in vredesnaam mogelijk is en krijg gewoon geen antwoord, heb meer als 500 sterren achter mijn accountnaam staan en een shop met meer dan 200 items, gewoon te zot voor woorden.

Gewenste oplossing

Dat deze onderneming eerst moet informeren en niet binnen 30 minuten maar hun gang kunnengaan dmvm schrsing en opheffen van account zonder wederhoor.
Te belachelijk voor woorden en vooral als je elke maand meer als 100 euro moet betalen voor commissiekosten die altijd punktueel door mij betaald zijn geworden.
Ze zijn niet de goedkoopste en ze zijn ook medeparticipant in de verkoop want dat onzin praatje U maakt alleen gebruik van ons platform is schitterend doch dat tegen een verkoopvergoeding van meer als 6 % over de totale verkoopsom. En bij hun zuster maatschappij PayPal ontvangen ze nog eens 5.3 % dus men praat over meer als 10 % wat ze aan commissiekosten ontvangen bij verkoop van een object.

Dat deze heffingen en actie’s eens tegen het licht worden gehouden en of die niet in strijd zijn met de EU regelgeving.

Alle klachten die gemeld zijn door van