Klacht: E.Twow boosterstep doet het niet,16 maanden oud

op 12 oktober 2017 over maf-sensors.nl in de categorie Auto Onderdelen

Ik wordt onder babbeltruuks in de zeik genomen,zoals we bellen u terug danbel ik zelf terug en hoor ik van ene Paul ik moest naar het ziekenhuis enz. Ik heb de juiste oplossing en dat is om eennieuwe step te kopen op afbetaling van €100,– per maand en de rest betaal ik in mei af van me vakantiegeld.Dit kon niet werd er op de voicemail gezegd .Het isniet gratis ik betaal het hele bedrag?Ik heb reuma en atrose en rugpijn daar wordt gewoon over gewalst!Als een levende reklame ben ik 16 maanden lang voor mago geweest als iemand mij vroeg waar ik de step hadgekocht dan stuurde ik ze naar mangoEen kennis heeft er een gekocht bij U maar ik kreeg geen 100,–euro.Dit hoeftvoormijnietmaar..wat ik wel erg vind is dat ik ivoor mango een levend eurobiljett ben inplaats van een mens met 24 uur beenpijn!DToen mijn stiefvader dit hoorde zei hij ik huur een scootmobiel van mango maar verleng het kontract daarnaast vragen buren waar is je Etwowstep?Zespreken ook schande lassen ze horen dat ik heen een eennieuwe step kan kopen in me armoede .

Ik wil net zo behandeld worden als rijken die de duurste scootmobiels bij u kopen ik ben niet minder dan zij enkel meportomoneeverschilt en daar kan u me on tegemoet komen door afbetaling daar mango er niet armer op wordt!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over maf-sensors.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over maf-sensors.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.van der Velden