Klacht: hoezo vochtschade ?? Als klant kun je niet bewijzen dat je er niets raars mee hebt gedaan !!

op 20 maart 2011 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mobiele telefoon (nog geen 1/2 jaar oud) ter reparatie aangeboden bij Ritell. Na ruim 4 weken komt toestel terug met als mededeling: vochtschade dus geen garantie.
Hoe kun je bewijzen dat het toestel nooit met vocht in aanraking is geweest ? Via google (kassa) heb ik vernomen dat bij geval van schade die hoger is dan de waarde van het toestel al snel de term vochtschade wordt toegekend.
Daar ben je als klant toch de dupe van. Wel nog een abbonnement van een half jaar maar GEEN toestel.Het toestel in nu weer terug gestuurd naar e-repair, maar ik verwacht niet dat er nu ineens een andere diagnose wordt gesteld. Want dan het pas een hele vreemde zaak worden.

Gewenste oplossing

Een gelijkwaardig toestel terug krijgen. Want het toestel is nog geen 1 1/2 jaar oud en is al voor de derde keer ter reparatie aangeboden. Terwijl er op een verantwoorde manier mee wordt omgegaan. Dus geen gooi- en smijtwerk.Een mobiel heeft toch wel een langere levensduur ???
Nu laten ze ons als klant gewoon met een abbonnement en zonder toestel staan !!

Alle klachten die gemeld zijn door Colinda