Klacht: e-mail

op 24 oktober 2011 over Microsoft in de categorie Software

hallo. ik ga op mijn school op reisweek en je hebt daarbij keuze uit 3 bestemmingen. alleen aangezien die bestemmingen nogal snel vol zijn moet je er (héél) snel bij zijn. je kon je bericht vanaf 6 uur sochtends mailen en vorig jaar zat de bestemming binnen 10 minuten vol. ik ben om kwart voor 6 opgestaan en heb precies om 6 uur de mail via hotmail verzonden. nadat ik op send had geklikt kreeg ik bericht”your message has been send” daarna heb ik afgemeld de pc uitgezet en ben weer gaan slapen. anderhalf uur later heb ik mijn pc weer aangezet en ben even naar hotmail gegaan. wat bleek. mijn mail was helemaal niet verzonden! hij stond bij drafts. ik heb geen idee hoe dit kwam. er stond duidelijk. your message has been send. en toen heb ik hem dus anderhalf uur. na mijn eerste poging verzonden. het is dus microsoft zijn schuld dat ik nu niet bij mijn gewenste bestemming ben ingedeelt. ik snap het best als het een tijdje duurt om je mailtje weg te sturen. maar zet dan neer “your message is being send” ipv”your message has been send” want ik baal hier echt als een stekker van. ik moet nu

me beloven dat hieraan gewerkt word. en voorderest heb ik geen idee hoe dit nog kan worden opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Maarten359