Klacht: E 300.=

op 02 november 2011 over CAK in de categorie klachtmelden

Ook ik heb niets ontvangen, kreeg in juni bericht, dat ik een tegoedkoming chronisch zieken en gehandicapten zou krijgen mits ik aan de voorwaarden voldoet. Maar nu heb ik v.a februari 2011 AOW, inplaats van een arbeidsongeschikt-
heidsuitkering in Juli(de voorwaarden)Maar nu krijg ik ook niets van het Cak. Ik zit buiten m,n schuld in de Schuldhulp sanering. Dus kan het goed gebruiken !!
Het is wel allemaal krom en niet eerlijk verdeeld in dit land. En een zooitje bij het CAK. Alle klachten heb ik ook al eens meegemaakt M.V.G M.W.Deurhof

Met het overmaken van de tegemoetkoming van E 300.=

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 12 juli 2012 om 11:31 geantwoord

Sinds 1 mei 2012 is het Webcareteam van het CAK actief op Klacht.nl. Wij behandelen alle nieuwe klachten. Is de klacht ouder? Dan sturen wij de indiener van de klacht (onze klant) een bericht waarin wij vragen of de klacht nog speelt. Dit hebben wij ook bij deze klacht gedaan. Op ons bericht heeft de klant niet gereageerd. Daarom gaan wij ervan uit dat het probleem is opgelost en dat de klacht dus niet meer speelt. Wij sluiten dan ook de klacht op Klacht.nl. De klant kan ons een privé-e-mail sturen als hij of zij vindt dat het probleem toch nog niet is opgelost.

Heeft u vragen over het CAK of over het Webcareteam van het CAK? Kijk dan op onze vernieuwde website: www.hetcak.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CAK beoordeeld.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door riarita6