Klacht: Renoveren van de Badkamer

op 19 oktober 2010 over DZ Klussenbedrijf in de categorie Klusbedrijven

De wastafel lekt en en komt geen warm water uit de kraan van de wastafel.
Deze klacht is in mei 2010 al gemeld bij de leverancier. Hij gaf aan niet in de gelegenheid te zijn om direct de klacht te verhelpen, maar dat hij me zou bellen zodra hij weer terug in Nederland zou zijn. Tot op heden heb ik niets meer van hem gehoord, ondanks meerdere herinnerings e-mails. Op zijn website valt te lezen dat hij na mei 2010 inmiddels 6 projecten heeft afgerond, maar vreemd genoeg heeft hij geen tijd gehad om mij te helpen.

Ik was erg tevreden over zijn dienstverlening en heb hem ook een hoge beoordeling gegeven, maar ik had meer verwacht van zijn service achteraf.

Gewenste oplossing

Ik verwacht dat hij z.s.m. (binnen een maand) het probleem komt verhelpen. Ik wacht nu al sinds mei 2010 en kan sinds die tijd mijn wastafel niet gebruiken. Ook verwacht ik dat hij geen kosten in rekening brengt, aangezien mijn garantie nog loopt tot en met november 2010 en ik het probleem ruim op tijd heb aangekaart.

Mocht hij niet in staat zijn om het zelf op te lossen, verwacht ik dat ik op zijn kosten een loodgieter mag inhuren om het probleem te verhelpen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris Breedveld