Klacht: Wordt gewoon aan het lijntje gehouden!!!

op 16 juli 2015 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ruim 7 weken geleden heb ik een claim ingediend. Wat blijkt nou mijn lens van de achter camera Samsung Note 3 is gebarsten en er zit een scheur bij de ingang van de headphone plug. Niet beter wetend heb ik verteld dat de barsten in mijn camera lens niet meteen zijn opgevallen toen mijn telefoon viel (Ja sorry een telefoon kan nl.ten val komen, tenslotte neem je daarom een verzekering) maar het moment dat ik het zag heb ik het direct gemeld. De barst bij de headphone plug is ontstaan toen mijn oortjes geen geluid gaven. Claim afgewezen, daarna een klacht ingediend. Meldingen die apart zijn gebeurt naar waar ik mij voor verzekerd heb zou je denken. Want inmiddels heb ik tientallen mailtjes gekregen behalve die ene die mij verteld, nou mevrouw we komen uw toestel ophalen voor reparatie. Zit ik nog steeds met een kapotte telefoon, betaal wel mijn verekering en krijg ik steeds opnieuw een mail als antwoord uw bezwaar kan volledig beoordeeld worden. ALSTUBLIEFT zeg wat is hier nou zo moeilijk aan.

Graag mijn telefoon repareren en doe wat aan uw zeer slechte sevice!!!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Dynasure

4 jaren geleden - Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen u zo spoedig mogelijk hierover informeren.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 16 september 2015 om 16:23 geantwoord