Klacht: Valse beloftes en slechte service maar dure premie

op 11 september 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

30-08-2018 heb ik schade aan me toestel gemeld en zaterdag toestel ingeleverd. Mij werd verteld dat mijn oude toestel gelijk werd omgeruild met een nieuwe toestel. Maar achteraf bleek dit niet het geval te zijn. Vervolgens kon maandag de telefoon nagekeken worden en als de schade klopt kan ik een afspraak inplannen voor dinsdag al. Nu krijg ik een mail dat de toestel niet op voorraad is en zij kunnen niet aangeven wanneer ik een nieuwe toestel krijg. Dit is niet wat mij van te voren is verteld ik betaal per maand 10.95 euro en ik ben al jaren verzekerd nooit schade gemeld en nu heb ik dit. Het is nu mijn probleem dat de toestel niet op voorraad is ik moet maar wachten en hoe lang is niet duidelijk. Echt schandalig ik betaal per maand zoveel om nog dupe hiervan te zijn.

De zaken zijn slecht op orde vervolgens
Kreeg ik een oude gebruike toestel na een week zonder toestel en eentje met schade ook ik zou een nieuwe vervangende toestenl krijgen en dit is wat ik ontvang een oude beschadigde toestel dat er slechter aan toe is dan mijn oude toestel en hier heb ik per maand 10.95 voor betaald en ook nog eens 65 euro eigen risico dit is niet wat mij verteld is belachelijk dat jullie dit flikken.

Ik ben hier razend op had het zelf wel kunnen laten maken voor dat geld ben al jaren verzekerd bij jullie nooit schade gehad en wordt ik zo genaaid duidelijk te zien op de foto is dat ze zijkant stuk is ik mocht de telefoon niet van te voren zien want anders had ik dit niet aangenomen ik accepteer deze toestel niet ik wil een oplossing anders neem ik verdere stappen hierin dit kan niet zo zijn diep triest voor dat ik ooit ben begonnen hieraan walgelijk dat dit zo gebeurd ook krijg ik nergens terugkoppeling van of kan ik omtrent dit iemand spreken ik moet een mailtje sturen en krijg nergens antwoord of terugkoppeling op echt een slechte service tmobile en acedynasure medewerkers hebben allebei aangegeven een nieuw toestel en dit is gwn een oude met schade mijn toestel was erg netjes ik had hem gestoten waardoor hij af en toe vast liep maar was voor de rest prima in orde

Ik wil dat ze hun beloftes waar maken ik ben al jaren klant bij ze maar heb nooit schade gemeld alles netjes op tijd betaald. Ik accepteer geen oude toestel met zichtbare schade voor zoveel geld

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 22 oktober 2018 om 09:10 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Op 21-9-2018 hebben wij u reeds onderstaande reactie gegeven:

Wij zien dat uw klacht reeds in behandeling genomen.
Uw toestel zal alsnog omgeruild worden. U ontvangt een e-mail van ons, zodra u hiervoor een afspraak kunt maken.
Indien u nog verdere vragen heeft vernemen wij dit graag van u.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door S G