Klacht: 360 euro betaald niet correct afgemaakt schulden blijven gelijk en code ook

op 14 juli 2019 over Dynamiet Nederland in de categorie Financiële hulpverlening

Bkr verwijdering beloofd en 360 euro betaald en er is gemeld dat de code en alle bijbehorende zouden worden verwijderd.

Mvg

N.Yildirim
Contact:0626364400

Als word nagekomen wat is beloofd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynamiet Nederland over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynamiet Nederland in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynamiet Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynamiet Nederland

Heeft op 25 juli 2019 om 13:31 geantwoord

Beste relatie,

Ik vrees dat u het verkeerd ziet.

In november 2018 hebben wij een intakegesprek met u gehouden. Naar aanleiding daarvan kwamen we tot de conclusie dat er meer onderzoek (gezien de complexiteit) nodig is om te bepalen of wij u van dienst konden. U heeft ons toen slechts de opdracht gegeven om onderzoek te doen naar uw registraties. Zoals tijdens de intake met u besproken is een 'onderzoek' geen procedure om uw registraties te verwijderen. Dit staat ook zo omschreven in onze overeenkomst.

Conform afspraak hebben wij middels een adviesrapport verslag gemaakt van onze bevindingen. Hieruit is naar voren gekomen dat wij het u afraden om stappen jegens de wederpartijen te ondernemen. Echter de fouten in het systeem hebben wij wel voor u gecorrigeerd. Hieronder treft daar een beknopte weergave van aan.

- ABN Amro Bank heeft één registratie geheel verwijderd. Zij heeft daarnaast de A-coderingen bij contractnummers VERV4XXXX en VERV6XXXX verwijderd. Tevens heeft zij de registraties afgemeld per mei 2015.

- Wehkamp Finance heeft de A2-codering verwijderd, echter zal code 3 worden gehandhaafd. Daarnaast heeft zij de registratie afgemeld per juni 2015.

- Vesting Finance inzake ING Bank heeft uw registratie afgemeld per mei 2015.

Ik snap dat u graag gewild had dat wij uw registraties zouden verwijderen. Maar dat was helaas niet de opdracht die wij voor u moesten uitvoeren.

Alle klachten die gemeld zijn door Yildirimnecdet