Klacht: Dycla living van aardbodem verdwenen?

op 05 oktober 2017 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dycla Living in behandeling genomen

Dycla Living

Heeft op 30 juli 2018 om 21:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dycla Living een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 31 juli 2018 om 16:26 geantwoord

Er is maanden getracht contact met u op te nemen. Zonder resultaat, als u bij een berichtje had gestuurd dat u er nog nee bezig bent ofzo, dan had u over fatsoen mogen praten. Pas nadat mijn dochter( u had mij overal geblokkeert) u bericht stuurde over asngifte doen..... toen was het bord ineens binnen 3 dagen binnen. Dus misschien een leer voor u.....geef uw klanten altijd beleefd antwoord, laat ze niet in het ongerust dan pad kunt u spreken over fatsoen spreken.

Alle klachten die gemeld zijn door Sassie65