Klacht: Dwangbevel en geen betalingsregeling, auto in beslag genomen en ongepast handelen deurwaarder

op 06 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

De betalingsregeling die ik getroffen had heb ik niet netjes na kunnen komen omdat ik het nodige mee heb gemaakt in dezelfde tijd als de regeling getroffen was. Eerst hebben we tot 3 keer toe een faillissement meegemaakt van het werk van mijn vriend waardoor de inkomsten tijdelijk alleen op mij aankwam. En toen verloor ik mijn baan in de zorg door bezuinigingen, en daarna bleek ik zwanger te zijn en een miskraam te hebben, wel destijds altijd goede regelingen getroffen en betalingen verricht voor zover dat mogelijk was. Deze regeling met GGN is me helemaal ontschoten en heb ik door bovenstaande/veel nare dingen aan het hoofd, dus niet netjes na kunnen komen. Nu is afgelopen zaterdag mijn auto in beslag genomen. Hierbij is de manier van handelen niet netjes geweest en volgens de regels gegaan: mijn vriend deed de deur open en de deurwaarder stond al met het sleepbedrijf voor mijn auto, mijn vriend heeft aangegeven dat de deurwaarder even moest wachten omdat ik mij aan het omkleden was in de woonkamer, en ik nu in verwachting ben, toch is de deurwaarder langs mijn vriend gestapt de woonkamer in en kon ik mijn pyjamabroek gauw weer omhoog trekken. En de deurwaarder wilde direct mijn autosleutel hebben want anders zou er schade ontstaan want de auto wordt anders gewoon getakeld, en de deurwaarder wilde niet wachten toen ik aangaf dat ik een proces verbaal van de gemeente had, die ik anders wilde pakken om deze hem te tonen en was toen snel weg met mijn auto. Ik heb eerst met GGN gebeld of er niet iets aan te doen valt. Het komt erop neer dat ik 6000 in 1 keer moet betalen, 75% dus. Ik heb de gemeente hiervan op de hoogte gesteld en die heeft met de deurwaarder gebeld, ook bij de gemeente hebben ze aangeven dat dit geen manier van doen is.

Dat de auto wordt vrijgegeven, (ook gezien op het feit dat ik deze voor medische gronden de auto nu nodig ben en om naar mijn huidige werk te komen), dat ik een redelijke aanbetaling kan doen maar geen 6000 en de rest op afbetaling cq een haalbare betalingsregeling kunnen treffen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van GGN Mastering Credit

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Spanjaard, Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw klacht, die wij hebben geregistreerd onder nummer K1605 0021. Wij streven er naar om deze klacht binnen een termijn van 10 werkdagen af te handelen. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 12 mei 2016 om 10:36 geantwoord

Geachte mevrouw Spanjaard,

Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen. Deze is beoordeeld en vandaag zal er brief naar u worden gestuurd. Hierin wordt nader ingegaan op uw klacht. Wij beschouwen de klacht hiermee als afgehandeld.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door m1981