Klacht: Dwangbevel en geen betaling regeling

op 25 april 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nadat ik een periode moeilijk de betalings regeling na kon komen door dat die te hoog was en daardoor de kosten opliepen omdat ik ook menzis gewoon moet betalen maar dat niet meer lukte. Vervolgens zat me man zonder baan en heb ik de betalingsregeling niey altijd netjes kunnen nakomen, heb ik gebeld met ggn. Maar het BEDRAG kon niet omlaag. Nou en toen ging t weer mis. Ggn aan de telefoon gehad, ik was te laat met betalen door me dochter in het zh lag en kon hem niet alsnog betalen en zou er een deurwaarder komen zodat het voor de rechter zou komen. De persoon aan de telefoon zei dat dit zowiezo door kon gaan maar dat ik een regeling kon kriigen zodra de dagvaarding binnen was. Vandaag de dagvaarding dan door de bus. Ik gelijk gebeld. Maar nee hoor kon geen regeling treffen.. dus als ik niet voor 19 mei betaal dan word er beslag gelegd over alle dossiers. Dat was niet de afspraak na het laatste telefoontje..

Betalingsregeling kunnen treffen die haalbaar is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 april 2016 om 09:25 geantwoord

Wij hebben uw klacht ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben zojuist telefonisch contact met u gehad en hebben de klacht met u besproken. Wij zijn tot een oplossing gekomen.Ter bevestiging hebben wij u zojuist een email gestuurd. Wij beschouwen de klacht als afgehandeld.

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door Appelgroen