Klacht: DVD’s nooit ontvangen

op 23 oktober 2011 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op woensdag 12 oktober 3 dvd’s besteld, voor een feestje vrijdagavond,De bedoeling was lasergamen maar de jarige scheurde zijn kruisbanden woensdag,vandaar dit alternatief.Dvd’s waren op voorraad en zouden de volgende dag geleverd worden,Zo stond het op de site.Mooi niet en ook vrijdag niet.Sterker nog ik heb e nog steeds niet.Klantenservice via site werkt niet, die snapt de vraag telkens niet.Gebeld: “ja wij kunnen er ook niets aan doen wacht maar tot de 17e”Maar ik had ze de 14e echt nodig.Ja helaas.17e gebeld: Zeiden we de 17e ? nee bel de 19e maar weer…. Uiteindelijk klachtenmail gestuurd.Trieste is ook dat ik bij deze bestelling eigenlijk gebruik wilde maken van de waardebon van 5 euro die ik in juli gekregen had van Bol.com omdat de bestelling te laat was… maar de code klopte ergens niet.
Nu aangegeven dat ik er klaar mee ben en geen klant meer wil zijn.Kreeg mail terug: vervelend ja ze begrepen het ..en als compensatie krijg ik …een waardebon van 5 euro te besteden bij de volgende aankoop…Geld wordt nu teruggestort maar ook dat duurt weer 5 dagen !

Gewenste Oplossing:

*Geen misleidende reclame op de site (voor 22.30 uur besteld de volgende dag geleverd)

* compensatie voor alle stress en extra kosten van vrijdagavond: Ik had 15 pubers zitten en moest 10 min voor tijd nog nieuwe dvd's gaan kopen !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Heeft op 01 november 2011 om 11:17 geantwoord

Er is geen kontakt met mij opgenomen !
Ik heb 1 gemiste oproep van Bol.com . Er was niet ingesproken en toen ik terugbelde wist niemand wie mij gebeld had.
Daarna heb ik niets meer gehoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 01 november 2011 om 11:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Eijgermans,

Wij hebben de bovenstaande klacht in behandeling genomen onder casenummer 6180994.

Inmiddels is er contact met u opgenomen. Hopelijk is uw klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in antwoord op de verstuurde e-mail.

Met vriendelijke groet,
bol.com Customer Services Support

Reactie van de melder van de klacht pauline62

6 jaren geleden - Goedendag Inmiddels wel kontakt gehad met Bol.com en de klacht is goed opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door pauline62