Klacht: Duurt langer dan vroeger het geval was.

op 10 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop veel via internet. Het grootste deel hiervan wordt bezorgd door TNT. Jekunt het pakket dan volgen via Trackentrace of MijnPakket. Ik heb nu al meerdere malen gehad dat op de desbetreffende dag het pakket niet wordt bezorgd, vandaag weer. Nu is de reden dat dat het in de verkeerde route is meegegeven. Ik hou rekening met afspraken e.d. omdat ik liever mijn pakketten persoonlijk ontvang. Ik heb TNT al een keer telefonisch benaderd hierover, maar dan krijg je te horen dat er niets aan te doen is. Vreemd, want pakweg 2 jaar geleden verliep mijn pakketpost vlekkeloos.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat er meerdere mensen klagen over dit probleem en dat alles weer gaat verlopen zoals het zo'n 2 jaar geleden was. Dat je erop kunt vertrouwen dat ze snel en op het aangeboden tijdstip leveren.

Alle klachten die gemeld zijn door dianaenjorgos