Klacht: Duurt heel lang mijn pakket

op 19 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had in 12 februari mijn onderdelen besteld via postnl en staat op de sait als je vandaag bestelen morgen krijg je thuis . Tot nu toe is een week ik heb nika gekregen en vandaag heb ik zie in volg jouw bestelling zegt die zit nog niet sorteerproces !

Gewenste Oplossing:

Wanneer optijd mijn orde ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 februari 2018 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rajabzadeh,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw pakket nog niet is bezorgd en kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer u de zending kunt verwachten. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status van uw pakket gecontroleerd. De zending heeft vertraging opgelopen in het sorteerproces, ik kan echter niet achterhalen wat hiervan precies de oorzaak is. Om dit verder uit te zoeken is nader onderzoek nodig, omdat de afzender onze opdrachtgever en klant is zal een onderzoek opgestart moeten worden door de verzender van het pakket. Ik raad u dan ook aan om contact op te nemen met de afzender om het onderzoek in gang te zetten. Hopelijk is op die manier snel duidelijk wat er met uw zending aan de hand is en kunt u het pakket snel in ontvangst nemen.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Mohammed.rajabzadeh@gmail.com