Klacht: Duurt dagen voordat iets geleverd word

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht nou al een aantal dagen op 2 pakketten. Volgens de app is die onderweg maar de tijd word elke dag verandert. Dit is nou al de 4e keer dat dit geintje voorkomt.

Gewenste Oplossing:

Dat het binnen de aangegeven dagen bezorgd word. Of dat de app niet constant aangepast word qua tijd. Ik kan niet elke dag thuis zijn op op pakketjes te wachten die ze toch niet komen brengen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Taankink, Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er twee zendingen naar u onderweg zijn maar dat u ze beide nog niet heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht. Ik zou graag met u mee willen kijken naar de zendingen. Daarvoor heb ik de track en trace codes van de zendingen nodig. Zou u die willen sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht reta1990

3 maanden geleden - Barcode 3S CZSE 5485 167 Barcode 3S DAHE 0005 5123 8

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Taankink, Bedankt voor uw reactie. Fijn om te zien dat uw pakketten inmiddels bij u zijn bezorgd. Ik zie helaas nergens in mijn systeem staan dat u heeft betaald voor avondbezorging. Zou u wellicht een foto mee kunnen sturen van het afschrift van uw rekening? Mocht het niet lukken om deze via klacht.nl mee te kunnen sturen, dan zou ik u willen vragen om dit via Twitter of Facebook aan PostNL te sturen. Ik zou u dan wel willen vragen om het volledige verhaal mee te sturen zodat mijn collega's precies weten waar het over gaat. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Taankink,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door reta1990